Aktualności biznesowe
Jeśli wziąć pod uwagę fakt, że blisko 78% gospodarstw domowych w Polsce posiada przynajmniej jeden komputer, a 76% dostęp do Internetu, sprawa wydaje się oczywista. Firmowa strona internetowa czy fanpage na portalach społecznościowych to wymóg naszych czasów. Ponad 60% Polaków przyznaje się do komunikacji poprzez Internet (portale społecznościowe, komunikatory, e-mail). Około 63% użytkowników porównuje w Internecie ceny produktów lub usług. Ponad 55% polskich internautów korzysta z dobrodziejstw, jakie daje e-commerce.
Według danych GUS smartfon posiada jedna czwarta Polaków, a połowa użytkowników tych urządzeń korzysta z aplikacji mobilnych. Aplikacje stanowią wygodne źródło informacji o firmie, stają się też kolejnym kanałem komunikacji klienta z przedsiębiorstwem. Jak można wykorzystać je w firmach handlowych? Jakie dają korzyści?
Według badań średnio aż w 66% przypadków klienci sklepów internetowych po dodaniu towaru do koszyka nie finalizują transakcji. Jak się okazuje, przyczyn jest wiele. Oto kilka z nich.
Co zrobić, gdy kontrahent nie zapłacił w terminie? Jak można go nakłonić do szybkiego uregulowania należności i co robić, by taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości?
SSL to nic innego jak narzędzie szyfrujące dane przesyłane drogą elektroniczną. Certyfikat SSL stał się standardowym rozwiązaniem ochrony danych przesyłanych przez Internet. Może być używany do szyfrowania połączeń ze stronami WWW, serwerami FTP itd. Poniżej jego najważniejsze zalety.
Nowe technologie mogą być niezwykle przydatne dla przedsiębiorcy. Różne gadżety i aplikacje pozwalają zaoszczędzić cenny czas i sprawiają, że prowadzenie firmy staje się łatwiejsze. Poniżej kilka przykładów.
Wiadomo, że o zainfekowanie komputera podczas korzystania z Internetu bardzo łatwo. A jak to wygląda w przypadku smartfonów? Jak pokazują badania, istnieje około 1,3 miliona złośliwych kodów, które ułatwiają hakerom dostęp do telefonu.
Reklamując swoje produkty i usługi, łatwo popełnić błędy, a te mogą być kosztowne. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów może nałożyć karę w wysokości nawet 10% przychodów firmy za stosowanie nieuczciwych praktyk. Oto kilka przykładów takich działań.
Negocjacje są nieodłączną częścią biznesu. Przedsiębiorcy z jednej strony muszą się przygotować na rozmowy z klientami, z drugiej próbują wynegocjować najlepsze warunki ze swoimi kontrahentami. Na co należy zwracać uwagę podczas negocjacji i jakie stosować metody?
Środki trwałe są z reguły użytkowanie przez dłuższy czas, dlatego ich zakup rozliczany jest w odpisach amortyzacyjnych. Ale co w sytuacji, gdy przedsiębiorca zdecyduje się na likwidację środka trwałego jeszcze przed jego całkowitą amortyzacją?
« Poprzednie Strona: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 Następne » |