Pomoc bezpłatna
e-Pomoc
Do e-Pomocy technicznej zajrzyj zawsze w pierwszej kolejności, to najszybszy i najprostszy sposób na znalezienie rozwiązania. W naszej bazie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz porady z zakresu obsługi programów; dodatkowo w panelu po prawej stronie można pobrać materiały opisujące bardziej złożone zagadnienia.
ZobaczForum użytkowników
Forum to miejsce, gdzie doświadczeniami wymieniają się użytkownicy naszych programów, a porad udzielają firmy wdrażające programy InsERT. Odwiedź forum, na którym poruszane są tematy związane z Twoim programem.
ZobaczFilmy szkoleniowe
Wiele cennych wskazówek znajdziesz także na naszych kanałach YouTube, gdzie publikujemy filmy, które pomogą Ci w poznaniu możliwości programów
ZobaczPłatna pomoc specjalistyczna
Pomoc zdalna
Bezpośrednia forma wsparcia, świadczona przez konsultantów Insertu. Polega na połączeniu się z komputerem klienta za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer i wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia pomocy.
Usługę można wykupić na
lub . Rezerwacja terminu to tylko kilka minut.Zarezerwuj terminSpecjalistyczna pomoc techniczna
Dział Opieki Posprzedażnej udziela pomocy w takich obszarach, jak analiza i/lub naprawa bazy danych, cofnięcie aktywacji programów linii InsERT GT oraz InsERT nexo czy przenoszenie bazy danych z jednego systemu do drugiego.
Zobacz