Programy dla firm - InsERT
Pomoc. Specjalnie dla naszych użytkowników przygotowaliśmy wiele form wsparcia związanych z pytaniami dotyczącymi obsługi programów i ich nowymi wersjami.

Pomoc bezpłatna

e-Pomoc

Do e-Pomocy technicznej zajrzyj zawsze w pierwszej kolejności, to najszybszy i najprostszy sposób na znalezienie rozwiązania. W naszej bazie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz porady z zakresu obsługi programów; dodatkowo w panelu po prawej stronie można pobrać materiały opisujące bardziej złożone zagadnienia.

Zobacz

Forum użytkowników

Forum to miejsce, gdzie doświadczeniami wymieniają się użytkownicy naszych programów, a porad udzielają firmy wdrażające programy InsERT. Odwiedź forum, na którym poruszane są tematy związane z Twoim programem.

Zobacz

Filmy szkoleniowe

Wiele cennych wskazówek znajdziesz także na naszych kanałach YouTube, gdzie publikujemy filmy, które pomogą Ci w poznaniu możliwości programów

Zobacz

Płatna pomoc specjalistyczna

teleKonsultant

Usługa świadczona przez specjalistów Działu Pomocy Technicznej. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 do Państwa dyspozycji jest grupa najbardziej doświadczonych konsultantów.

Zobacz Zamów

Pomoc zdalna

Bezpośrednia forma wsparcia, świadczona przez konsultantów Insertu. Polega na połączeniu się z komputerem klienta za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer i wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia pomocy.

Usługę można wykupić na 1, 2 lub 3 godziny. Rezerwacja terminu to tylko kilka minut.

Zarezerwuj termin
Regulamin: Pomoc zdalna

Specjalistyczna pomoc techniczna

Dział Opieki Posprzedażnej udziela pomocy w takich obszarach, jak analiza i/lub naprawa bazy danych, cofnięcie aktywacji programów linii InsERT GT oraz InsERT nexo czy przenoszenie bazy danych z jednego systemu do drugiego.

Zobacz