POS - interfejs dotykowy to moduł dostępny w Subiekcie nexo oraz Subiekcie nexo PRO. Posiada wszystkie możliwości Subiekta w uproszczonej formie, dostosowanej do specyfiki ekranów dotykowych. Praca z modułem jest prosta, intuicyjna i nie wymaga szkolenia pracowników z pełnej obsługi Subiekta. Przekonaj się sam – aktywuj POS - interfejs dotykowy na 1 miesiąc za darmo, na dowolnej liczbie stanowisk, bez żadnych kosztów i zobowiązań.
System POS (point of sale) pozwala m.in. błyskawicznie wystawiać dokumenty handlowe, a także zmieniać ich typ w dowolnym momencie - np. z paragonu na fakturę. Charakteryzuje się elastyczną konfiguracją, dzięki której każdemu pracownikowi można przypisać indywidualne ustawienia i uprawnienia w zakresie wystawianych dokumentów (np. tylko paragon lub faktura albo wszystkie dokumenty handlowe).
Moduł może być wykorzystywany zarówno na komputerach z ekranem dotykowym, jak i na stanowiskach POS, na których zainstalowano Subiekta nexo/nexo PRO.
Najważniejsze możliwości
- interfejs dostosowany do ekranów dotykowych;
- łatwe przechodzenie do pełnej edycji dokumentu w Subiekcie z szybkim powrotem do ekranu dotykowego bez utraty danych;
- możliwość pracy pełnoekranowej lub w zakładce Subiekta;
- łatwiejsza identyfikacja wizualna towarów dzięki prezentacji ich danych w kafelkach ze zdjęciami;
- organizowanie i grupowanie listy towarów dzięki stosowaniu klasyfikatorów (wyłącznie w przypadku Subiekta nexo PRO i wykupionego Abonamentu);
- obsługa najczęściej stosowanych w handlu detalicznym dokumentów handlowych (faktur, paragonów, zwrotów) oraz magazynowych;
- możliwość zmiany typu tworzonego dokumentu w dowolnym momencie (np. tuż przed fiskalizacją i przyjęciem płatności);
- możliwość korzystania z tych samych urządzeń zewnętrznych co w Subiekcie nexo;
- pobieranie danych kontrahentów z GUS;
- drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych, tekstowych i fiskalnych;
- obsługa rabatów;
- sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. ceny lub szczegółowego opisu);
- drukowanie faktur oraz raportów dobowych na drukarkach fiskalnych.
Przetestuj możliwości modułu za darmo, aktywując go w swoim Subiekcie nexo/nexo PRO. Po aktywacji będziesz mógł pracować przez 1 miesiąc na dowolnej liczbie stanowisk, bez żadnych kosztów ani zobowiązań.
Aby aktywować POS - interfejs dotykowy w Subiekcie:
W drzewku modułów z grupy Handel wybierz “POS - interfejs dotykowy” albo skorzystaj z mnemonika “TS” - wciśnij ctr + spacja + TS, aby uruchomić moduł. |
|
Na ekranie powitalnym kliknij przycisk “AKTYWUJ POS - INTERFEJS DOTYKOWY”. |
|
Zapoznaj się z wyświetlanymi informacjami i zaakceptuj regulamin usługi, a następnie kliknij przycisk “AKTYWUJ 1 MIESIĄC ZA DARMO”. |
|
System POS wyświetli informację o pomyślnej aktywacji modułu. Po zamknięciu tego okna pojawi się monit dotyczący konfiguracji interfejsu. Należy kliknąć przycisk “TAK”, w przeciwnym razie moduł nie zostanie otwarty. |
|
W wyświetlonym formularzu konfiguracji podaj wymagane dane i ustaw parametry według swoich preferencji. Domyślnie są one ustawione w taki sposób, aby można było od razu rozpocząć pracę. |
|
Po zapisaniu konfiguracji pojawi się okno interfejsu. Jest ono wyświetlane na pełnym ekranie. Jeśli wolisz, aby POS wyświetlał się w oknie programu, w prawym górnym rogu w menu ze strzałką wybierz opcję Pokaż w oknie. |
|
POS - interfejs dotykowy jest gotowy do pracy. |
Utworzenie jednej konfiguracji wystarczy, by rozpocząć pracę z modułem. Pamiętaj, że możesz zapisać ich kilka, w zależności od liczby korzystających pracowników oraz zakresu ich pracy. W ten sposób Twój sprzedawca będzie miał dostęp wyłącznie do tych funkcji i możliwości, które zostaną dla niego skonfigurowane.
Zobacz, jakie to proste
Zapoznaj się z filmami, dzięki którym łatwo rozpoczniesz pracę z interfejsem dotykowym oraz szybko nauczysz się korzystać z jego funkcjonalności.
Ile to kosztuje
Korzystanie z interfejsu po zakończeniu darmowego okresu próbnego wymaga oddzielnie płatnej licencji (osobnej od Subiekta nexo lub Subiekta nexo PRO), którą będzie można kupić na rok na określoną liczbę stanowisk pracy.
Uwaga! Po aktywacji modułu możesz z niego korzystać bezpłatnie przez 1 miesiąc na dowolnej liczbie stanowisk.
Przedłużenie licencji na kolejny okres kosztuje 190 zł netto/1 stanowisko. Aktywna licencja może być rozszerzana o dodatkowe stanowiska. Koszt rozszerzenia: 19 zł netto x liczba stanowisk x liczba miesięcy pozostałych do końca licencji.
Licencję będzie można nabyć
- w sieci sprzedaży InsERT,
- z poziomu Konta InsERT lub bezpośrednio w Subiekcie nexo/nexo PRO:
1. przejdź do zakładki Moje produkty,
2. w sekcji Pozostałe wybierz usługę POS - interfejs dotykowy i kliknij przycisk KUP TERAZ
3. wybierz preferowaną liczbę stanowisk i kliknij przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ.