Pomoc zdalna InsERT to bezpośrednia forma wsparcia, świadczona przez konsultantów Insertu od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30. Polega na połączeniu się z komputerem klienta za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer i wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia pomocy.
Sprawdź, jak przygotować się do Pomocy zdalnej.
Cennik Pomocy zdalnej
Usługę można wykupić na 1, 2 lub 3 godziny.
programy dla firm |
1 godzina |
2 godziny |
3 godziny |
---|---|---|---|
Subiekt GT, Rachmistrz GT, Gestor GT, Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Gestor nexo |
299 | 598 | 897 |
Subiekt 123, zarezerwuj.pl | 199 | 398 | 597 |
Rewizor GT, Gratyfikant GT, Rewizor nexo, Gratyfikant nexo |
349 |
698 | 1047 |
Subiekt nexo PRO, Rachmistrz nexo PRO, Gestor nexo PRO |
349 | 698 |
1047 |
Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO |
399 | 798 | 1197 |
vendero, Sello, Sello NX, Subiekt Sprint 2, Portal Dokumentów dla firm | 249 | 498 | 747 |
programy dla biur rachunkowych |
1 godzina |
2 godziny |
3 godziny |
---|---|---|---|
Portal Biura – Raporty dla InsERT nexo PRO, Portal Biura – Raporty dla InsERT GT, Portal Dokumentów dla InsERT nexo PRO, Portal Dokumentów dla InsERT GT |
249 | 498 | 747 |
Biuro nexo, Biuro GT | 249 | 498 | 747 |
Ceny zł netto
Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Zarezerwuj termin
Rezerwacja Pomocy zdalnej to tylko kilka minut. Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz: wybierz linię (InsERT nexo/InsERT GT lub InsERT nexo PRO), wskaż program oraz czas trwania usługi. Następnie wybierz termin, podaj swoje dane oraz krótko napisz, czego będzie dotyczyć rozmowa. Jeśli kontynuujesz wcześniejsze zgłoszenie, podaj jego numer.
Uwaga! Usługę należy opłacić podczas dokonywania rezerwacji.