Jak wygląda rekrutacja w Insercie?
-
1
Aplikacja online
Znajdź interesującą Cię ofertę pracy na naszej stronie internetowej, wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy.
-
2
Selekcja aplikacji.
Uważnie czytamy i sprawdzamy każdą aplikację, a następnie przekazujemy informację zwrotną wszystkim osobom, które starają się o pracę u nas.
-
3
Rozmowa telefoniczna.
Jeśli przejdziesz przez wstępną selekcję, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby poznać Cię lepiej i porozmawiać o Twojej aplikacji.
-
4
Zadanie praktyczne.
Opcjonalny etap rekrutacji na stanowiska w dziale oprogramowania i rozwoju naszych produktów, w którym sprawdzamy Twoje umiejętności techniczne, a także kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
-
5
Rozmowa rekrutacyjna.
Główny etap procesu rekrutacyjnego, który odbędzie się w biurze lub przez jeden z komunikatorów video. Będziemy mieli okazję zobaczyć się, porozmawiać o stanowisku, zespole, pracy w naszej firmie i doprecyzować ważne kwestie odnośnie Twojego doświadczenia i oczekiwań względem pracy.
-
6
Witaj w InsERT!
Po pozytywnym przejściu procesu rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły naszej współpracy. Gratulacje! Już nie możemy się doczekać naszej współpracy!
• Po każdym etapie wracamy z informacją zwrotną, zwykle do 7 dni.