Gestor nexo
Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) - limit 1000 załączników;
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja);
- rejestr czynności przetwarzania.
Opieka posprzedażowa InsERT nexo
Po zakupie licencji InsERT nexo otrzymasz dostęp do bezpłatnej 3-miesięcznej opieki posprzedażowej. Dzięki niej wdrożenie naszego oprogramowania w Twojej firmie stanie się jeszcze łatwiejsze. Opieka posprzedażowa obejmuje:
- Abonament – funkcja ta zapewni Ci natychmiastowy dostęp do wszystkich aktualizacji, jakie pojawią się w czasie korzystania z usługi;
- pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie – m.in. pobieranie danych kontrahentów z GUS, aktualizacja kursów walut, pakiet e-commerce, e-Sprawozdania finansowe i wiele innych (pełna lista funkcjonalności);
- teleKonsultant – w razie potrzeby skontaktuj się ze specjalistą Działu Pomocy Technicznej InsERT pod indywidualnie przypisanym numerem telefonu. Z tej usługi możesz korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00;
- e-Archiwizacja – twórz zaszyfrowane kopie zapasowe ważnych danych z programów InsERT w oparciu o platformę Microsoft Azure. Masz do dyspozycji 10 GB przestrzeni dyskowej w chmurze, co pozwoli Ci bezpiecznie przechowywać istotne pliki bez obaw o awarię komputera czy brak miejsca na fizycznych nośnikach.
Opinie klientów
Pobierz ulotkę
-
Ulotka zawiera najważniejsze informacje o programie - opis funkcjonalności, korzyści płynące z użytkowania systemu oraz cennik.
Pobierz
Jak kupić
Program można nabyć w dowolnym punkcie sieci naszych Partnerów lub kontaktując się z Działem Sprzedaży InsERT