8 sposobów na zwiększenie sprzedaży
Zajmując się działalnością handlową lub usługową, trudno poradzić sobie bez oprogramowania wspomagającego sprzedaż. Każdy z nas wykorzystuje aplikacje do wystawiania faktur, paragonów i wszelkiego rodzaju dokumentów. Często sami prowadzimy prostą księgowość lub pilnujemy, aby nasi klienci płacili nam w terminie. Ale czy na pewno wykorzystujemy wszystkie możliwości oprogramowania, które posiadamy? Czy znamy szereg opcji, które pomogłyby nam
sprzedaż?Na efektywną sprzedaż wpływa wiele czynników. Dzięki dobrej znajomości możliwości programu możemy zwiększyć obroty. Często zapominamy o kosztach magazynowych, a także o wydajnym obrocie produktami. Jest to szczególnie ważne przy towarach z krótkim terminem ważności. Tak zwane leżaki magazynowe powodują gigantyczne koszty. Oto kilka porad, jak
wykorzystując możliwości programu Subiekt:1.
Dopasowanie oferty cenowej do konkretnego klienta jest jednym z kroków budowania relacji z kontrahentem. Subiekt umożliwia przypisywanie zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów. Cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży.2.
Swoją ofertę cenową możemy urozmaicać, tworząc oferty specjalne, które mogą być ograniczone czasowo.3.
– prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić pomiędzy elementami z tego samego zbioru. Warto utworzyć takie zbiory, które zawsze dadzą nam możliwość wymiany produktu na inny w trakcie sprzedaży.4.
Warto sprzedawać towar, który już jakiś czas znajduje się w naszym magazynie. Zwiększamy w ten sposób rotację magazynową.5.
6.
Często zamawiamy towar dla konkretnego klienta. Aby uniknąć sytuacji, że ktoś w firmie sprzeda nasz produkt komuś innemu, warto skorzystać właśnie z tej opcji.7.
– ta funkcja przyspiesza obrót dokumentami, a także zmniejsza koszty.8.
. Pozwól swoim klientom zapłacić za towar w ratach wykorzystując do tego oprogramowanie InsERT.Zobacz także
Z wakacji składkowych może skorzystać grupa podatników ściśle określona przepisami prawa. Jednym z kluczowych wymogów jest posiadanie zarejestrowanej działalności w CEIDG. Sprawdź, czy w przypadku zawieszenia działalności gospodarczej nadal można ubiegać się o zwolnienie z ZUS.
Wakacje składkowe to dobrowolne, jednomiesięczne zwolnienie z opłacania składek na ubezpieczenie społeczne. Czy właściciele biur rachunkowych i osoby zajmujące się księgowością mogą z niej skorzystać? Przedstawiamy, jakie warunki należy spełnić, aby uzyskać ulgę z ZUS.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował o tymczasowym wyłączeniu portalu PUE/eZUS. Powodem jest konieczność przeprowadzenia prac serwisowych. Oznacza to, że przedsiębiorcy, którzy planują złożenie wniosku o wakacje składkowe w najbliższych dniach, powinni się pospieszyć.
Od 1 listopada przedsiębiorcy będą mogli korzystać z wakacji składkowych, czyli jednomiesięcznego zwolnienia z opłacania składek na ubezpieczenie społeczne. Jakie warunki trzeba spełnić i jak uzyskać zwolnienie? Podpowiadamy.
Ministerstwo Finansów przedstawiło projekt zmian prawnych w Krajowym Systemie e-Faktur. Zaproponowane modernizacje w dużej części stanowią efekt spotkań konsultacyjnych z podatnikami, które zakończyły się na początku marca.
Już 26 lutego 2024 rozpocznie się nabór wniosków do ogłoszonego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych Konkursu dla płatników składek na dofinansowanie ich działań związanych z poprawą bezpieczeństwa i higieny pracy. Łączna kwota, jaką ZUS przeznaczy na ten cel, to 120 mln zł. Nabór potrwa do 27 marca 2024.
W 2024 limit transakcji gotówkowych pomiędzy przedsiębiorcami wynosi 15 tys. zł brutto.