Gestor nexo to program wspierający zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji wielu procesów pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając jednocześnie większą efektywność. Doskonale sprawdza się w przestrzeni wewnątrzfirmowej, ułatwiając planowanie zadań, delegowanie ich na pracowników, monitorowanie postępów w wykonywaniu prac oraz rezerwowanie zasobów przedsiębiorstwa (np. pojazdów służbowych).
Najważniejsze zalety Gestora nexo:
- klient poczty obsługujący protokół IMAP wraz z funkcją IMAP IDLE;
- obsługa zleceń serwisowych w oparciu o intuicyjne i w pełni zautomatyzowane szablony obsługi klienta;
- InsERT mobile – wygodne narzędzie pracy dla wszystkich, którzy prowadzą działalność poza siedzibą swojej firmy; możliwość edytowania danych klientów, działań oraz dodawania nowych bezpośrednio w swoim telefonie;
- obsługa akcji automatycznych, zdefiniowanych w działaniu (np. seryjne wystawianie dokumentów, seryjny mailing, seryjna wysyłka SMS);
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- możliwość tworzenia automatycznych działań wraz z wystawianiem dokumentów handlowych;
- rejestracja czasu poświęconego na wykonanie działania;
- możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych;
- sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości (języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski);
- możliwość podpisywania cyfrowo wysyłanych wiadomości;
- ewidencjonowanie zasobów, w tym importowanie danych o zasobach z ewidencji księgowych (środki trwałe, elementy wyposażenia, pojazdy);
- rezerwowanie zasobów w ramach planowanych działań oraz niepowiązanych z działaniami;
- łatwe dodawanie klientów na podstawie własnych zdefiniowanych szablonów;
- możliwość przypisania wielu opiekunów do klienta oraz obsługa zastępstw nieobecnych opiekunów.
Porównaj programy
Możesz szczegółowo przeanalizować, jakie funkcje są dostępne w Gestorze nexo i Gestorze GT.
Ile to kosztuje
program |
cena (netto) |
---|---|
Gestor nexo (1 stanowisko) |
225 |
rozszerzenie na następne 1 stanowisko |
275 |
Gestor nexo (3 stanowiska) |
395 |
rozszerzenie na następne 3 stanowiska |
345 |
Gestor nexo PRO (1 stanowisko) |
449 |
rozszerzenie na następne 1 stanowisko |
345 |
Gestor nexo PRO (3 stanowiska) |
699 |
rozszerzenie na następne 3 stanowiska |
595 |
Zasady przejścia na Gestora nexo
- zyskujesz 3-miesięczną bezpłatną opiekę posprzedażną (Abonament, teleKonsultanta, e-Archiwizację);
- w całości przenoszony jest wyłącznie jeden Abonament, który jest aktywny w chwili upgrade’u do nexo;
- firma, która dokona upgrade'u do nexo, będzie miała możliwość pracy na obu programach równolegle przez 3 miesiące od daty rejestracji nexo, po tym okresie będzie możliwa praca wyłącznie na jednej linii produktowej w jednym czasie;
- należy zwrócić certyfikat InsERT GT wraz z wypełnionym oświadczeniem (jeśli nie posiadasz certyfikatu, możesz zaznaczyć taką opcję w oświadczeniu);
- istnieje możliwość zakupu rozszerzeń do dowolnej liczby stanowisk upgrade'owanej wcześniej licencji w cenie promocyjnej, jednak nie później, niż 5 dni od rejestracji nowej licencji;
- zakup rozszerzeń w cenie promocyjnej jest możliwy także w dowolnym momencie po dokonaniu upgrade'u pod warunkiem, że łączna liczba stanowisk kupionych w takiej cenie nie przekroczy liczby stanowisk posiadanej przed dokonaniem upgrade’u (traktowanych jako suma stanowisk zawieszonych i niezawieszonych);
- w pozostałych przypadkach sprzedaż rozszerzeń stanowiskowych odbywa się zgodnie z cennikiem.
Informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu cywilnego.
Jak kupić
Program można nabyć w dowolnym punkcie sieci naszych Partnerów lub kontaktując się z Działem Sprzedaży InsERT