Biuro nexo to program stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych, używających w codziennej pracy systemów linii InsERT nexo. Wspiera biura rachunkowe w wykonywaniu standardowych czynności, automatyzuje pracę na wielu podmiotach systemu InsERT nexo, a także ułatwia komunikację z klientami biura poprzez aplikację Portal Biura.
Najważniejsze zalety Biura nexo:
- automatyzacja obsługi licznych klientów biura, m.in. naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie składek ZUS wspólników, wysyłka deklaracji i sprawozdań JPK;
- automaty działań cyklicznych, które pozwalają śledzić stan zaawansowania prac u klienta biura;
- współpraca z Portalem Biura – aplikacją webową do wymiany dokumentów i wysyłki raportów do klientów biura rachunkowego;
- sprawna komunikacja z klientami biura – mailing rozliczeń księgowych, powiadomienia SMS;
- rozbudowane cenniki uwzględniające wbudowany rejestr usług księgowych;
- automatyzacja wystawiania faktur dla klientów biura w oparciu o zdefiniowane cenniki.
Porównaj programy
Możesz szczegółowo przeanalizować, jakie funkcje są dostępne w Biurze nexo i Biurze GT.
Ile to kosztuje
program |
cena (netto) |
---|---|
bez ograniczeń |
395 |
Zasady przejścia na Biuro nexo
- zyskujesz 3-miesięczną bezpłatną opiekę posprzedażną (Abonament, teleKonsultanta, e-Archiwizację);
- w całości przenoszony jest wyłącznie jeden Abonament, który jest aktywny w chwili upgrade’u do nexo;
- firma, która dokona upgrade'u do nexo, będzie miała możliwość pracy na obu programach równolegle przez 3 miesiące od daty rejestracji nexo, po tym okresie będzie możliwa praca wyłącznie na jednej linii produktowej w jednym czasie;
- należy zwrócić certyfikat InsERT GT wraz z wypełnionym oświadczeniem (jeśli nie posiadasz certyfikatu, możesz zaznaczyć taką opcję w oświadczeniu);
- istnieje możliwość zakupu rozszerzeń do dowolnej liczby stanowisk upgrade'owanej wcześniej licencji w cenie promocyjnej, jednak nie później, niż 5 dni od rejestracji nowej licencji;
- zakup rozszerzeń w cenie promocyjnej jest możliwy także w dowolnym momencie po dokonaniu upgrade'u pod warunkiem, że łączna liczba stanowisk kupionych w takiej cenie nie przekroczy liczby stanowisk posiadanej przed dokonaniem upgrade’u (traktowanych jako suma stanowisk zawieszonych i niezawieszonych);
- w pozostałych przypadkach sprzedaż rozszerzeń stanowiskowych odbywa się zgodnie z cennikiem.
Informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu cywilnego.
Jak kupić
Program można nabyć w dowolnym punkcie sieci naszych Partnerów lub kontaktując się z Działem Sprzedaży InsERT