Subiekt Sprint 2
System szybkiej sprzedaży detalicznej zintegrowany z Subiektem GT.
Sprzedaż
- Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne oraz uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
- Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
- Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
- Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
- Obsługa ekranów dotykowych.
- Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem).
- Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
- Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
- Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
- W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
- Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
- Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. bukiety kwiatów).
- Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
- Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
- Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
- Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
- Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
- Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
- Przyjmowanie płatności gotówkowych w różnych walutach.
- Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
- Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
- Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) w trakcie pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
- Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.
- Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
- Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
- Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
- Stosowanie promocji czasowych i cenowych
Zarządzanie sklepem
- Definiowanie podstawowych danych sklepu oraz ustawień technicznych.
- Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
- Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
- Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki klasyczne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory) oraz przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
- Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).
- Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
- Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
- Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
- Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.
- Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).
- Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
- Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
- Ewidencjonowanie danych klientów.
- Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania indywidualnych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
- Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
- Unieważnianie wystawionych dokumentów.
- Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
- Drukowanie duplikatów dokumentów.
- Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.
- Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
- Wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. jogurtów o innych smakach).
- Zarządzanie licencjami programu.
- Archiwizowanie i dearchiwizowanie danych (z możliwością zabezpieczania hasłem).
Synchronizacja danych
- Współpraca z systemem handlowym Subiekt GT.
- Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
- Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
- Synchronizowanie stanów magazynowych.
- Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
- Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. per osoba wystawiająca lub też eksport każdego paragonu oddzielnie.
- Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
- Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
- Definiowanie zadań synchronizacji.
- Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wykonanych operacji.
- Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
- Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
- Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
- Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
- Import definicji promocji z systemu handlowego.