Rachmistrz nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu do obsługi uproszczonej księgowości, wzbogacona o dodatkowe rozwiązania.
Rozszerzenia stanowiskowe
Licencja podstawowa do programu Rachmistrz nexo PRO jest dostępna w wersji na jedno lub trzy stanowiska. Istnieje możliwość zakupu rozszerzeń na kolejne stanowiska bez konieczności kupowania oddzielnej licencji.
Rozszerzenie wpływa na cenę e-Abonamentu, jednak podwyższona opłata związana z dodatkowymi stanowiskami zostanie uwzględniona dopiero za kolejny okres obowiązywania e-Abonamentu (nie w trakcie trwającego aktualnie e-Abonamentu).
Zawieszanie i odwieszanie rozszerzeń
Jeśli firma nie korzysta już z wykupionych dodatkowych stanowisk, ma możliwość ich zawieszenia. Opłata za e-Abonament zostanie odpowiednio zmniejszona, jednak dopiero wraz z początkiem kolejnego okresu obowiązywania e-Abonamentu.
Odwieszenie, czyli rezygnacja z zawieszenia i ponowne korzystanie z uprzednio zawieszonych stanowisk wiąże się z opłatą (cena poniżej) oraz podwyższoną opłatą za e-Abonament. Opłata za e-Abonament zostanie odpowiednio zwiększona dopiero za kolejny okres obowiązywania e-Abonamentu.
Cena za odwieszenie jednego stanowiska do programu Rachmistrz nexo PRO: 65 zł netto
Rozszerzenia na kolejne podmioty
W przypadku biur rachunkowych i doradców podatkowych licencja programu Rachmistrz nexo PRO umożliwia pracę na nieograniczonej liczbie stanowisk i przetwarzanie danych 20 podmiotów. Istnieje możliwość zakupu rozszerzeń na kolejne podmioty. Rozszerzenie wpływa na cenę e-Abonamentu - podwyższona opłata związana z dodatkowymi podmiotami zostanie uwzględniona za kolejny okres obowiązywania e-Abonamentu.
Zawieszanie podmiotów
Firma świadcząca usługi doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych lub wykonująca czynności biegłego rewidenta może zawiesić możliwość przetwarzania danych jednego lub wielu podmiotów. Praca z danymi podmiotu, co do którego prawo do przetwarzania danych zostało zawieszone, jest możliwa w trybie "Tylko do odczytu". Tryb "Tylko do odczytu" umożliwia podgląd i wydruk wszelkich danych oraz dokumentów zgromadzonych i sporządzonych przed chwilą dokonania zawieszenia, nie ma natomiast możliwości dodawania i zmiany danych żadnych obiektów (w tym dokumentów i deklaracji).
Licencjobiorca ma prawo do przywracania podmiotów, co do których prawa do przetwarzania danych zostały zawieszone. Może tego dokonać maksymalnie 3-krotnie w ciągu roku kalendarzowego.
Jak kupić
Rozszerzenia mogą Państwo nabyć w sieci dystrybucji na terenie całego kraju. Po zakupie rozszerzenia nie trzeba robić nic więcej - licencja programu zostanie automatycznie zaktualizowana i rozszerzenie będzie aktywne najpóźniej kolejnego dnia od daty zakupu (zazwyczaj natychmiast po otrzymaniu przez nas informacji o płatności).
W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że rozszerzenie nie zostanie aktywowane automatycznie - wtedy konieczne będzie pobranie zaktualizowanego pliku licencji bezpośrednio z programu lub poprzez Portal Klienta.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszymi konsultantami dostępnymi pod numerem telefonu 71 78 76 110 lub adresem e-mail asp@insert.com.pl.