Programy dla firm - InsERT

Jak przygotować się
do pomocy zdalnej

 

Aby zarezerwować usługę, wypełnij formularz zgłoszeniowy. Na wskazany w nim adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem dokonania płatności i rezerwacji. W umówionym terminie konsultant Insertu zadzwoni do Ciebie w celu ustanowienia połączenia i udzielenia zdalnej pomocy.

 

 

Jak zainstalować TeamViewer

 

Uruchom plik instalacyjny pobrany
na dysk Twojego komputera.

Wyraź zgodę na wprowadzenie zmian
na Twoim urządzeniu przez aplikację.

TeamViewer jest gotowy
do działania!


 

Gdy w umówionym terminie zadzwoni do Ciebie specjalista Insertu, podaj mu wyświetlony w programie numer ID, dzięki któremu będzie mógł nawiązać bezpieczne połączenie z Twoim komputerem.

 

 

Przeczytaj czym jest Pomoc zdalna

 

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć