Opinie Gestor nexo PRO
-
- Dzięki Gestorowi nexo PRO usprawniliśmy pracę, zyskaliśmy efektywniejsze zarządzanie procesami obsługi klienta, od ofertowania, przez sprzedaż, po dostawy. Wszystkie procesy obsługujemy w jednym miejscu. Intensywnie wykorzystujemy moduł Zleceń serwisowych, np. w usłudze czyszczenia filtrów, przy zleceniach przeglądów i obsłudze gwarancyjnej. Skutecznie monitorujemy realizacje poszczególnych spraw i ich etapów, czasy realizacji, delegujemy zadania, śledzimy koszty, kontrolujemy zyskowność zleceń.
-
- Zobacz
-
- W 2005 roku uruchomiliśmy, jeden z pierwszych w branży żeglarsko-motorowodnej, sklep internetowy Boatshop.pl. Szukaliśmy optymalnego oprogramowania, które wsparłoby również serwis sprzętu motorowodnego. Wybraliśmy Gestora nexo PRO. Szczególnie ważny był dla nas moduł umów z klientami oraz zleceń serwisowych. Chcieliśmy mieć możliwość tworzenia wielowariantowych ofert i realizacji ich poprzez faktury zakupu. System usprawnia funkcjonowanie firmy, ulepsza obieg informacji, pomaga w serwisie, zarządzaniu relacjami z klientami, pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
-
- Zobacz
-
- W programach InsERT nexo PRO dla nas najbardziej kluczowa jest Sfera i czytelny dostęp do bazy danych. Obecnie posiadamy kilkadziesiąt funkcjonalności opartych o mechanizmy Sferyczne. Dzięki Gestorowi nexo PRO połączyliśmy proces ofertowania z systemem obliczającym rozkroje cięcia blach.
-
- Zobacz
-
- Do zarządzania naszą firmą potrzebujemy sprawnych i postępowych narzędzi. Wdrażając Gestora nexo PRO i Subiekta nexo PRO chcieliśmy zapewnić sobie łatwy i zintegrowany sposób zarządzania wieloma danymi. Systemy ułatwiły pracę na rozbudowanej bazie zarówno klientów, jak i produktów. Wspierają zarządzanie relacjami z klientami, sprzedażą i magazynem. Istotnym atutem jest ich szeroka funkcjonalność, elastyczność, jak również możliwość rozbudowy o kolejne, indywidualne moduły. Do tego są bardzo łatwe w obsłudze i intuicyjne.
-
- Zobacz