Programy dla firm - InsERT

Opis zmian (55.0.2)

Uwaga!
Pogrubiona czcionka - zmiany płatne
- ważne zmiany
- nagranie

Wersja 55.0.2 - 09/04/2025

  • Pracownicy w zleceniach serwisowych
     Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wybór pracownika w zleceniu serwisowym, gdy odebrano uprawnienie 'Klienci - Pokazuj dane współpracowników'.

Wersja 55.0.1 - 03/04/2025

  • Problemy z aktualizacją do 55.*.*
     Naprawiono błąd powodujący, że przy aktualizacji do wersji 55.*.* część nowych plików programu nie jest wgrywana na dysk, uniemożliwiając pracę.

Wersja 55.0.0 - 31/03/2025

  • Wystawiaj dokumenty magazynowe do umów z klientami
     [PRO] Dodano możliwość tworzenia wydań zewnętrznych do umowy z klientem. Dodano również akcję automatyczną wystawiającą wydania zewnętrzne.
  • Zmieniaj kolejność kategorii na formularzu zgłoszenia
     Dodano możliwość ustawiania kolejności wyświetlania kategorii na formularzu zgłoszeń klienta. Zmiany wprowadzone w nexo są natychmiast widoczne na formularzu zgłoszenia klienta.
  • Większe wykorzystanie własnych typów dokumentów w Gestorze
     [PRO] Rozszerzono możliwość korzystania z własnych typów dokumentów w umowach z klientami oraz w zleceniach serwisowych. Zmiany dotyczą również akcji automatycznych wykorzystywanych w umowach z klientami, w których można wybrać typ tworzonego dokumentu.
  • Zmieniaj nazwy dołączanych załączników pocztowych
     W oknie tworzenia wiadomości e-mail wprowadzono funkcję umożliwiającą zmianę nazwy załączników przed ich wysłaniem. Dzięki tej opcji można teraz łatwo dostosować nazwy plików do kontekstu wiadomości, co znacznie ułatwi odbiorcom identyfikację i organizację otrzymanych załączników.
  • [PRO] W treści umowy z klientem dodano nowe autoteksty związane z przedstawicielem wskazanym na umowie.
  • W szablonach wiadomości pocztowej, w polach adresowych dodano nowe autoteksty: email wystawiającego dokument, email odbierającego dokument.
  • Rozwiązania własne z zakresami wersji
     [PRO] Rozwiązania własne nie muszą już być przeznaczone dla jednej konkretnej wersji nexo. Dodaliśmy możliwość określania w pakietach rozwiązań własnych zakresu wersji, z którymi rozwiązanie ma współpracować.
  • W zgłoszeniach klienta ulepszono autouzupełnianie pól w formularzu, dodano kategorię 'brak' oraz usunięto kategorię 'default'
  • Naprawiono błąd w module Kalendarz, który powodował brak działania filtrów dotyczących flag dla procesów ofertowych.
  • W wielu miejscach w programie ulepszono wyszukiwanie tekstowe elementów z rozwijanej listy wyboru.
  • Usunięto problem z desynchronizacją wybranego folderu wydruku w oknie drukowania podczas zmiany wzorca wydruku.
  • Skorygowano literówki w nazwach niektórych uprawnień.
  • [PRO] Poprawiono obsługę kolumny typu Check Box we własnych wzorcach wydruku.
  • W wiadomości SMS, wiadomości e-mail oraz ich szablonach dodano autoteksty związane z kontaktami opiekuna oferty.
  • [PRO] W sferze nexo udostępniono metodę, która umożliwia wiązanie dokumentu z wystąpieniem akcji ze schematu fakturowania umowy z klientem.
  • Poprawiono błąd polegający na braku możliwości nadania kategorii księgowej dla parametrów dekretacji automatycznej przy pierwszym dodaniu kontrahenta.
  • Poprawiono zawijanie wierszy w okienku zbiorczego dodawania komentarzy.
  • Raporty własne ze zdjęciem
     [PRO] W raportach własnych LINQ oraz SQL można obecnie tworzyć kolumny ze zdjęciem z galerii zdjęć programu.
  • [PRO] Naprawiono błąd powodujący, że sferyczne ustawienie flagi przy użyciu interfejsu IFlagiWlasne nie tworzyło zapisów w śladzie rewizyjnym.
  • [PRO] Ze sfery usunięto metody związane z pierwszą wersją pól własnych. Pola własne w wersji pierwszej zostały wycofane w 45 wersji InsERT nexo.
  • Dodano nowe uprawnienie "Zmiana domyślnego źródła cen" dla działania, zlecenia serwisowego oraz umowy z klientem.
  • [PRO] W raportach własnych umożliwiono tworzenie kolumn prezentujących zdjęcie z galerii zdjęć programu.
  • [PRO] W aplikacjach wykorzystujących sferę dodano możliwość zapisywania błędów i informacji do logu programu.
  • [PRO] W umowie z klientem, w zakładce Asortyment usunięto kolumnę Przeniesiono na dokument.
  • [PRO] W umowie z klientem, na zakładce Powiązania zmieniono nazwę operacji otwórz na pokaż oraz ustawiono skrót F3.
  • Poprawiono komunikat pojawiający się podczas aktualizacji w sytuacji, gdy kopiowanie plików nowej wersji zostanie przerwane z powodu błędu dostępu do jakiegoś pliku. Nowy komunikat zawiera ścieżkę do pliku blokującego aktualizację.
  • Poprawiono problemy przy korzystaniu z ustawiania widoczności pól na formatkach i jednoczesnym wykorzystaniu przycisku maksymalizacji/minimalizacji okna.
  • [PRO] W oknie z informacjami diagnostycznymi poprawiono czytelność komunikatów informujących o problemach z załadowaniem plugina do nexo.
  • [PRO] Poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie wartości pola własnego pozycji zdefiniowanego jako słownik własny SQL. Problem występował w scenariuszu, gdy wybrano wartość takiego pola, a następnie wartość ta została wykluczona ze słownika własnego poprzez zastosowanie klauzuli filtrującej.
  • W wielu miejscach programu poprawiono obsługę niedostępności serwisów internetowych, z którymi komunikuje się InsERT nexo.
  • Usunięto blokadę zmiany typu użytkownika. Zmiana typu będzie możliwa dla użytkownika, który nie wystawił żadnego dokumentu w programie.
  • W module Bank wyłączono skrót dla dodawania działania typ telefon (CTRL+Shift+T). Teraz ten skrót będzie odpowiedzialny tylko za operację dekretacji automatycznej z potwierdzeniem.
  • Wymieniono kontrolkę wykorzystywaną przy zakładaniu Konta InsERT oraz przy aktywacji i zakupie produktu. Obecnie program wykorzystuje w tych przypadkach kontrolkę WebView2.
  • Poprawiono działanie kontrolki instynktu w przypadku bardzo szybkiego wprowadzania tekstu i jego zatwierdzenia, tak aby zawsze wybierała najlepiej dopasowany element.
  • Naprawiono błąd, który powodował brak wyświetlania informacji o powiązaniach na karcie zlecenia serwisowego, jeśli zlecenie było tworzone do dokumentu oferty, przyjęcia lub wydania.
  • Poprawiono działanie opcji Wybrane w filtrach. Zaznaczenie bardzo dużej liczby elementów w takim filtrze mogło prowadzić do problemów z uruchomieniem widoku.
  • [PRO] W module oferty dodano operację umożliwiającą dodanie umowy z klientem do oferty.
  • Naprawiono operację zakładania konta InsERT z okna pojawiającego się przy uruchomieniu modułu Wiadomości SMS.
  • Usunięto błąd, który w niektórych przypadkach uniemożliwiał przenoszenie wiadomości ze szkiców do wysłanych podczas wysyłania poczty z konta Gmail.
  • Rozszerzono szyfrowanie wydruków, o dokumenty tworzone za pomocą automatyzacji.
  • [PRO] Dodano funkcję ustawienia treści wiadomości pocztowej w sferze.
  • Do sygnatury obiektu dodano informacje przydatne dla osób tworzących dodatkowe rozwiązania do programu.
  • Formatowanie warunkowe na listach edycyjnych
     Dzięki formatowaniu warunkowemu na listach edycyjnych możesz dostosować wygląd dokumentów do własnych potrzeb. Wyróżnij pozycje dokumentu, które są dla Ciebie istotne.
  • Na karcie zlecenia serwisowego dodano informowanie o braku możliwości utworzenia automatycznego powiadomienia SMS, jeśli w polu telefon wpisano zagraniczny numer telefonu.
  • [PRO] Poprawiono ewaluację autotekstów w polach adresowych szablonów wiadomości w Sferze.
  • [PRO] Udostępniono możliwość sferycznego pokazania umowy z klientem, zlecenia serwisowego i procesu ofertowego.
  • [PRO] W sferze nexo dodano przykłady dodawania pozycji do oferty.
  • Wprowadzono drobną poprawkę wydajnościową związaną z wyświetlaniem dokumentów do podglądu.
  • [PRO] SDK - poprawiono dokumentację dla pola SzablonDzialania.TypDokumentu.
  • Usunięto błąd, który powodował nadpisywanie pliku podczas wydruku dokumentu i zapisu do pliku, mimo wybrania opcji ‘Anuluj’
  • Zoptymalizowano wydajność otwierania okna działania w trybie podglądu i edycji.
  • Wprowadzono zmianę, aby wiadomość pocztowa miała powiązanie ze zleceniem serwisowym, jeśli drukowany dokument i wysyłany e-mailem ma powiązanie ze zleceniem serwisowym.
  • Zoptymalizowano wydajność poczty przy usuwaniu wiadomości, które zostały wcześniej usunięte na serwerze pocztowym.
  • Usunięto powiadomienie informujące o wycofaniu wsparcia dla systemów operacyjnych Windows w wersji starszej niż 10.0.17763 (Windows 10 i Windows Server 2016). Programy nexo będą dalej współpracować z tymi wersjami Windows.
  • Dodano możliwość łatwiejszej edycji numeru dokumentu. Od wersji bieżącej udostępniono polecenie "Ustaw numer ręcznie", z przypisanym skrótem "Ctrl+E" (skrót działa wyłącznie w kontrolce numeru dokumentu).
  • [PRO] Poprawiono nieresponsywny pasek postępu podczas wklejania pozycji ze schowka do cennika.
  • W menu kontekstowym dla zdefiniowanych numeracji uzupełniono brakujące operacje.
  • [PRO] Podczas dodawania asortymentu lub klientów z listy do cennika dodatkowego wprowadzono poprawki zabezpieczające przed błędem systemowym, jaki pojawiał się, gdy liczba dodawanych towarów przekraczała 25 tysięcy.
  • System kaucyjny:
    • Zmieniono wygląd wydruków dokumentów handlowych (sprzedaż, zakup), magazynowych (wydania/przyjęcia zewnętrzne) oraz zamówień (od klientów, do dostawców) w zakresie wykazywania obrotu nieopodatkowanego. Zmiana ta ma na celu ujednolicenie sposobu prezentacji tych danych ze względu na system kaucyjny oraz KSeF. Od wersji bieżącej pod tabelką asortymentową prezentowana będzie wartość obrotu wynikająca z obrotu VAT, poniżej wartość doliczeń i odliczeń (z tytułu kaucji, opakowań, opłat nieopodatkowanych) i wreszcie wyróżniona sumaryczna kwota do zapłaty.
    • Dla wzorców wydruku dokumentów sprzedaży, zakupu, magazynowych, zamówień oraz ofert dodano znacznik "Pokaż szczegóły kaucji", który odpowiada za drukowanie tabeli ze szczegółami kaucji naliczonych lub odliczonych na dokumencie.
  • Pozostałe zmiany:
    • [PRO] Podczas korzystania z klasyfikatorów wprowadzono zabezpieczenie przed błędem systemowym, jaki mógł się pojawiać podczas zwijania i rozwijania elementów klasyfikatora przy specyficznych warunkach.
    • [PRO] Poprawiono występowanie błędu "NullReferenceException" podczas drukowania naklejek asortymentu na dokumentach lub rozbitego na partie za pomocą Sfery.
    • Poprawiono błąd nieprzenoszenia pełnej charakterystyki towaru występujący podczas przenoszenia danych z Subiekta GT.
  • Zmiany w Automatyzacji:
    • Dodano nowy obiekt automatyzacji: Cennik

Pomoc

Pomoc zdalna
teleKonsultant
e-Pomoc techniczna
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć