W automatyzacji dodano możliwość wzajemnego wyzwalania się automatów.
Od teraz jeden automat może uruchamiać inny, co pozwala na tworzenie bardziej złożonych i zintegrowanych procesów automatyzacyjnych.
Opis zmian (52.0.2)
Uwaga!
- zmiany płatne
- ważne zmiany
- nagranie
- 14/11/2024
- Brak zmian dla wybranego programu
- 30/10/2024
-
Poprawa generowania wiadomości e-mail z szablonuPoprawiono problem z generowaniem wiadomości e-mail z szablonu przy uruchomionym Sello NX w multiprogramie z innymi programami nexo.
-
Problem z wysyłaniem wiadomości e-mailPoprawiono problem z wysyłaniem wiadomości e-mail w przypadku korzystania z zewnętrznego klienta pocztowego.
- Poprawiono problem zmiany flagi w edycji obiektu, który posiadał już ustawioną flagę z komentarzem. Zmiana flagi powodowała wykasowanie wcześniej wprowadzonego komentarza.
- Zmieniono treść wstępu w komunikacie informującym o InsERT nexo PRO+.
- 22/10/2024
-
- W szablonach naklejek, w zawartości naklejek dodano możliwość pionowej zmiany rozmiaru okna naklejki. Aby to zrobić należy chwycić myszką pasek pod sekcją wymiary i położenie.
- W zleceniach serwisowych dodano mechanizm, który wykrywa, czy numer seryjny nowo dodawanego urządzenia jest już zapisany w bazie.
- W automatyzacji, dla obiektu zlecenie serwisowe dodano nowy warunek Aktualny etap.
-
W automatach dodano możliwość budowania warunków w oparciu o pola własne obiektów.
- W automatach bazujących na zleceniu online, dla warunku Status usunięto nadmiarowy parametr (brak).
- W wiadomości pocztowej poprawiono działanie operacji "Zapisz obraz jako", tak aby nazwa zapisywanego pliku podawana była wraz z rozszerzeniem.
- Rozwiązano problem z dublowaniem się zgłoszeń klientów.
- W wiadomościach pocztowych poprawiono wyświetlanie linków, w których występuje znak podkreślenia "_".
- Wprowadzono zmianę, aby nazwy statusów zgłoszeń klientów na stronie www oraz w nexo były takie same.
- W typach dokumentów, dla zlecenia serwisowego oraz umowy z klientem dodano parametr umożliwiający ustawienie domyślnej ceny na dokumencie.
- Przy zbiorczej realizacji działań w dokumenty handlowe, wprowadzono uwzględnianie domyślnego sposobu konsolidacji z parametrów.
- W automatyzacji, dla obiektu proces ofertowy dodano nowy warunek Aktualny etap.
- W programie serwisowym w operacji generowania plików startowych zmieniono domyślny szablon nazwy plików oraz umożliwiono wybór jednego z trzech predefiniowanych szablonów.
- Na karcie klienta usunięto ostrzeżenie o niepoprawnym kodzie dla wskazanego adresu, w przypadku gdy kod pocztowy został dodany ze znakiem spacji.
- Wprowadzono zmianę, aby podczas wklejania adresów e-mail do kontaktów klientów były usuwane nadmiarowe znaki spacji.
- W kategoriach biblioteki załączników dodano możliwość ustawienia znacznika 'Ustaw w załącznikach dołączanie do wiadomości'.
- Wymieniono kontrolkę prezentującą wykonywanie operacji, która pojawiała się przy ładowaniu pomocy i w pasku statusów operacji w Sello.
- Naprawiono błąd, który powodował zamykanie programu, jeśli w wiadomości pocztowej kliknięto w link zawierający zagnieżdżenia protokołów np.: " http://=https://".
- Poprawiono ustawianie fokusa na kontrolce prezentującej dane klienta/pracownika.
- Ostrzeżenia dotyczące dat na zleceniu serwisowym uzupełniono o znak kropki.
- Poprawiono błąd, który w niektórych przypadkach powodował brak wypełnienia kolumn "Data wysłania e-mai", "Wysłał e-mail", jeśli wiadomość była utworzona za pomocą automatu.
- Poprawiono błąd, który powodował brak przenoszenia opisów pozycji asortymentów z dokumentów na opisy pozycji asortymentów działań, tworzonych automatycznie na podstawie szablonów działań.
- W widgetcie Operacje dodano możliwość sprawdzenia regulaminu na usługę SMS.
- Na karcie klienta wprowadzono zmianę, aby po wybraniu podpowiadanego adresu, fokus ustawiał się na polu Nr domu.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał korzystanie z modułu zleceń serwisowych, jeśli były dodane pola pozycji do dokumentu z odznaczonym użyciem na dokumencie zlecenia serwisowego.
- Dodano możliwość ustawienia skrzynki współdzielonej w zaawansowanym trybie dodawania konta pocztowego.
- Poprawiono błąd, który powodował, że na wystawianym dokumencie FP lub ZK do zlecenia serwisowego nie była wstawiana usługa jednorazowa, gdy nie wszystkie pozycje asortymentu były przenoszone ze zlecenia serwisowego.
- W procesie ofertowym poprawiono odświeżanie w historii ofert. Problem z odświeżaniem mógł być widoczny podczas edycji procesu i podłączaniu kolejnej oferty.
- Rozwiązano problem z dostosowywaniem się wysokości nagłówka na wydrukach OE standard i OE grafika.
- Naprawiono przenoszenie opisu wariantu RTF w przypadku powielania wariantu.
- W automatach, dla pola "Umożliwiaj wykonanie ręczne w module dla ról" posortowano alfabetycznie role.
- Poprawiono nieprawidłowe działanie automatycznej zmiany etapu procesu ofertowego. Problem był widoczny dla ustawienia Automatyczna zmiana etapu - dla wszystkich działań. Gdy istniały dla danego etapu procesu ofertowego dwa działania - jedno automatyczne, a drugie dodane ręcznie, to zakończenie tylko działania automatycznego od razu powodowało zmianę etapu procesu ofertowego.
- Poprawiono błąd, który uniemożliwiał zakończenie działania z poziomu aplikacji InsERT mobile, jeśli działanie powstało automatycznie do zlecenia serwisowego.
- Usprawniono i zaktualizowano bazę adresów do wyszukiwania danych adresowych w klientach.
- Poprawiono odświeżanie tokenów oAuth dla kont pocztowych autoryzujących się za pomocą oAutha.
- Usunięto nadmiarowe pytanie o zapis zmian w konfiguracji widoku, który mógł pojawiać się w pewnych przypadkach pomimo braku zmian wprowadzonych przez użytkownika.
- Przeprowadzono optymalizację kontrolki odpowiadającej za wyświetlanie wiadomości pocztowych.
- Poprawiono błąd, który powodował brak wyświetlania listy pracowników w zleceniu serwisowym dla pola Pracownik, gdy użytkownik miał odebrane uprawnienie Klienci - Pokazuj dane współpracowników.
- Dla czynności automatycznej Utwórz wiadomość e-mail poprawiono generowanie nazw wydruków dołączanych do wiadomości. Nazwy wydruków są teraz takie same jak w wiadomościach, które zostały utworzone w oknie Drukuj, w modułach Subiekta i Gestora nexo.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał podłączenie Konta InsERT do użytkownika, jeśli konto miało uprawnienie do Portalu Dokumentów.
- W module Oferty dodano nową kolumnę informującą o sposobie wyznaczania terminu realizacji oferty.
- Poprawiono drobne błędy związane ze sposobem wyliczania terminu realizacji na ofercie.
-
Użytkownik typu "Inny" na dokumentachNa dokumentach dodano obsługę użytkownika o typie "Inny". Dotychczas użytkownik taki nie mógł być np. wystawiającym dokument.
- Wprowadzono blokadę zmiany typu użytkownika. Ustawienie typu użytkownika jest możliwe tylko podczas definiowania nowego użytkownika.
- Dane diagnostyczne:
- Do danych diagnostycznych programu dodano informację o aktywnych sesjach aplikacyjnych.
- [PRO] Dane diagnostyczne rozszerzono o informację o tym, jakie programy sferyczne pracowały na danym podmiocie.
- Zmiana podmiotu:
- Zmieniono działanie operacji zmiany podmiotu w taki sposób, że w przypadku, gdy na nowym podmiocie istnieje dokładnie taki sam użytkownik z takim samym hasłem, to program automatycznie loguje się na tego użytkownika.
- W operacji uruchomienia drugiej instancji programu (F12) wprowadzono zmianę, która spowoduje, że nowa instancja uruchomi się z takim samym zbiorem otwartych zakładek jak pierwsza.
- Zmieniono działanie operacji zmiany podmiotu, która obecnie wykorzystuje informacje zawarte w pliku startowym, z którego uruchomiony został program.
- Pozostałe zmiany:
- Wprowadzono automatyczne usuwanie spacji podczas wprowadzania kodu kreskowego asortymentu.
- [PRO] Poprawiono działanie metod realizujących zamówienia od klienta, oferty, umowy klienckie i działania dokumentem sprzedaży oraz zamówienia do dostawców, umowy klienckie oraz działania dokumentem zakupu tak, aby możliwe było wielokrotne ich wywoływanie na jednym dokumencie. Dotychczas wielokrotne wywołanie metody realizującej powodowało generowanie niepoprawnych automatycznych dokumentów magazynowych.