Opis zmian (53.0.1)
Uwaga!
- zmiany płatne
- ważne zmiany
- nagranie
- 20/12/2024
- Brak zmian dla wybranego programu
- 17/12/2024
-
Od teraz w kreatorze dodawania zlecenia serwisowego do dokumentu dodano możliwość tworzenia zlecenia serwisowego do oferty oraz dokumentów magazynowych. Dodano również możliwość przepisywania pozycji asortymentów z dokumentu na zlecenie serwisowe.
- Na liście zmian otwieranej w programach dodano przycisk umożliwiający pobranie i zainstalowanie nowej wersji nexo.
- Do opisu funkcji znajdujących się w Laboratorium dodano ikony informujące o tym, w jakich programach funkcje te można uruchomić.
- W parametrach wiadomości SMS dodano nowy parametr, który pozwala na pomijanie ostrzeżenia o wyłączonej obsłudze polskich znaków.
- W informatorze o kliencie, w menu kontekstowym zakładki Wiadomości udostępniono więcej operacji.
- W oknie wiadomości pocztowej dodano możliwość wklejania zrzutów ekranu za pomocą skrótu klawiszowego Ctrl+V.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w przypadku braku uprawnienia do edycji działania możliwa była edycja niektórych jego elementów.
- W konfiguracji użytkowników zmieniono domyślną nazwę kolumny Rola U na Role użytkownika.
- Poprawiono automatyczne wiązanie zgłoszenia klienta z klientem w nexo po wpisanym numerze telefonu w formularzu zgłoszeniowym.
- Naprawiono błąd, który w specyficznych przypadkach powodował wyświetlenie podwójnego powiadomienia o zaległej wysyłce wiadomości e-mail.
- Zmieniono skrót klawiszowy odpowiadający za dodanie działania typu wiadomość (Ctrl+Shift+W na Ctrl+Shift+X).
- Do głównego okna programu dodano pasek informujący o niespełnionych wymaganiach systemowych, który będzie widoczny w podmiotach korzystających z SQL Server 2014.
- W kreatorze wiadomości pocztowych wprowadzono zmianę, aby nie były listowane kontakty do nieaktywnych przedstawicieli.
- Poprawiono błąd, który uniemożliwiał przepisanie asortymentu podczas akceptowania oferty do zlecenia serwisowego. Problem dotyczył asortymentów, które miały włączoną blokadę zmian cen.
- Na ofercie poprawiono odświeżanie pola Przedstawiciel. Problem był widoczny, jeśli dodawano nowego przedstawiciela do klienta podczas dodawania nowej oferty.
- W działaniach, umowach z klientem oraz procesach ofertowych poprawiono działanie operacji zbiorczej zmiany osób zaangażowanych. Teraz, podczas wykonywania operacji „Usuń” system wyświetli również dane nieaktywnych użytkowników.
- Zabezpieczono program przed otwieraniem drugiej instancji w miejscach, w których skrót F12 jest wykorzystywany do innej operacji niż uruchomienie kolejnej instancji programu.
- W wiadomości e-mail, SMS oraz ich szablonach, w węźle Oferta dodano nowy autotekst: Sposób wyznaczania terminu realizacji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w podglądzie pod listą działań, dla działania typu wiadomość nie były wyświetlane obrazki dodane do wiadomości.
- Naprawiono problem objawiający się komunikatem o przekroczeniu czasu oczekiwania przy dearchiwizacji dużych baz danych.
- Poprawiono dopasowanie formatki edycji uprawnienia do zmiany wysokości okna.
- Zabezpieczono operację dodawania roli na podstawie uprawnień użytkownika wymogiem posiadania wersji PRO.
- W definicjach widoków dla zlecenia serwisowego oraz umowy z klientem dodano zakładkę Polecenia.
- Naprawiono problem, który w pewnych sytuacjach powodował ukrycie przycisku maksymalizacji okna.
- Wprowadzono zmianę, aby dokument wystawiany do działania zawsze był wystawiany z datą aplikacyjną.
- Poprawiono błąd, który umożliwiał posiadanie w bazie danych kilku adresów głównych dla jednego klienta.
- Wprowadzono zmianę, aby na karcie oferty, w polu Przedstawiciel byli listowani tylko aktywni przedstawiciele.
- W informatorze o działaniu, w zakładce Asortyment poprawiono wyświetlanie wartości usług jednorazowych.
- Poprawiono działanie programu w przypadku problemów z komunikacją z serwisami InsERT. Wcześniej w przypadku problemów z komunikacją, wejście do każdego modułu programu mogło być znacznie wolniejsze.
- Polepszono informowanie o przyczynach niepowodzenia archiwizacji podmiotu w programie serwisowym.
- Naprawiono problem przy usuwaniu flagi podczas edycji obiektu. Wcześniej w takim przypadku usuwana była sama flaga, ale pozostawał ustawiony do niej komentarz.
- Poprawiono odświeżanie danych kontaktowych przedstawiciela. Problemem był brak możliwości wskazania danych kontaktowych, jeśli były one dopisane do klienta podczas edycji zlecenia serwisowego, oferty, procesu ofertowego, umowy z klientem.
- W oknie Drukowanie naklejek rozwiązano problem z brakiem zwracanych pasujących wartości dla wpisywanych fraz w polach: Drukarka, Cennik, Szablon, Sortowanie.
- Poprawiono sortowanie kolejności komentarzy dla zleceń serwisowych.
- Rozwiązano problem z wczytywaniem loga wzorców wydruku dokumentów w formacie JPEG.
- Poprawiono wydajność zapisu niektórych obiektów.
- Poprawiono obsługę podpisu cyfrowego EuroCert obsługującego certyfikat zawarty na nośniku fizycznym.
- Na wydrukach ofert poprawiono sposób drukowania kodów kreskowych. Wcześniej były one drukowane jako wartości z dwoma miejscami po przecinku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przy odpowiedzi na wiadomość fokus nie ustawiał się w oknie wiadomości.
- Poprawiono operację pobierania informacji o nowościach aktualnej wersji programu, tak aby przy problemach w dostępie do serwerów Insertu nie opóźniała uruchomienia programu.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie szablonu wiadomości ze zdefiniowanym kontaktem wykorzystującym miejsce użycia. Problem występował, gdy utworzono wiadomość pocztową, powiązano ją z dokumentem, a następnie próbowano dodać.
- Poprawiono błąd, który powodował wyjątek systemowy podczas edytowania działania z nieprzekonwertowanym asortymentem, gdy następnie używano przycisku Anuluj, aby wycofać te zmiany.