Jesteśmy InsERT i od 1992 roku tworzymy programy dla małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze księgowości, kadr, magazynów itp. Intensywnie się rozwijamy i choć jest nas blisko 300 osób na pokładzie, utrzymujemy rodzinny, nieformalny charakter - bez dress-code, bez open-space, czy formalizmów w kontakcie, za to z dużą dozą swobody i elastyczności (nie tylko jeśli chodzi o godziny pracy).
Product Manager
w serwisie Konto InsERT
Jeśli:
- minimum rok pracowałaś/pracowałeś jako Analityk systemowy, Product/Project Manager, Szkoleniowiec, Wdrożeniowiec, Konsultant techniczny, Tester lub w podobnym charakterze przy webowych produktach IT;
- posiadasz wyższe wykształcenie (mile widziane kierunki ścisłe);
- potrafisz przekuwać wizje w czyn, poszukiwać i stawiać hipotezy, a następnie badać je i weryfikować;
- wiesz, jak określać priorytety oraz przewidywać ryzyka;
- jesteś osobą asertywną, posiadasz duże umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
- szukamy właśnie Ciebie!
Podwójnie docenimy:
- znajomość relacyjnych baz danych;
- praktyczne umiejętności w testowaniu API za pomocą narzędzi typu Postman;
- doświadczenie w zwinnym zarządzaniu zespołem.
Do Twoich codziennych zadań, będzie należeć:
- rozwój aplikacji webowej;
- opracowywanie wizji licencjonowania nowych produktów;
- zarządzaniem backlogiem projektu, określaniem priorytetów, specyfikacją rozwiązań;
- badanie trendów rynkowych;
- współpraca z developerami, testerami, projektantami UX i innymi działami w firmie;
- tworzenie dokumentacji projektowej oraz materiałów szkoleniowych;
- prowadzenie prezentacji produktu;
- udział w konferencjach, spotkaniach z Partnerami.
Będziesz się zajmować następującymi tematami:
- licencjonowanie nowych produktów;
- obsługa licencyjna istniejących produktów, zmiany w licencjonowaniu, wprowadzanie dodatkowych wymagań;
- rozwój serwisu Konta InsERT;
- wspólna strona logowania (SSO), logowanie serwisami społecznościowymi, 2FA;
- Integracje z produktami desktopowymi oraz aplikacjami webowymi;
- Portfel InsERT;
- repozytorium zgód i regulaminów;
- laboratorium webowe;
- Integracje z GUS, pobieranie kursów walut;
- Integracja z naszym wewnętrznym CRM;
- …i wiele więcej.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- otwarte, przyjazne Twoim pomysłom, dynamiczne i pełne wyzwań środowisko (na wstępie nie odrzucamy żadnego pomysłu – dyskutujemy wszelkie „za” i „przeciw”);
- niepowtarzalną, luźną atmosferę wzajemnego wsparcia i szacunku (w ostatniej ankiecie wszyscy oceniliśmy ją jako bardzo dobrą lub rewelacyjną);
- współpracę w zgranym, kameralnym, zwinnym zespole;
- ciągły rozwój, z możliwością udziału w wybranych szkoleniach i konferencjach, dostęp do firmowej biblioteczki i platform szkoleniowych (Pluralsight);
- brak oficjalnego dress code;
- elastyczne godziny pracy,
- równoważny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej;
- komfortowe warunki pracy - nowe, wysokiej klasy biuro, z elektrycznymi biurkami, sprzętem dopasowanym do Twoich potrzeb oraz pokojami projektowymi zamiast open-space;
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (do wyboru również B2B);
- imprezy i integracje firmowe (w ciągu roku mamy 2-3 imprezy ogólnofirmowe i zdecydowanie więcej na poziomie teamów);
- inicjatywy i zajęcia sportowe dla naszych pracowników;
- dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej (Medicover oraz PZU);
- ubezpieczenie na życie (PZU);
- kartę sportową (Multisport);
- darmowy parking i udogodnienia dla rowerzystów (wiaty rowerowe oraz prysznice);
- pyszną kawę i herbatę oraz dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kawiarenki.
Brzmi interesująco? Porozmawiajmy!