dodatki, rozszerzenia
Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.
inDodatki: Serwis + Gwarancje
Powrót do listy rozwiązań |
inDodatki: Serwis + Gwarancje do programu: Subiekt GT
Program ten jest przeznaczony dla firm prowadzących serwis lub serwis posprzedażowy. Umożliwia sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi i naprawami urządzeń. Pozwala na generowanie i drukowanie kart gwarancyjnych na podstawie dokumentów (FS, PA, PZ, WZ). Posiada wbudowany kreator wydruku etykiet samoprzylepnych.
Program składa się z pięciu modułów:
- – tu wprowadza się zgłoszenia dostarczenia urządzeń do serwisu, a każde zgłoszenie można przekształcić w zlecenie.
- – w tym miejscu widać zlecenia i można dodać nowe, które później przekazywane są do naprawy, przesyłane do serwisu zewnętrznego lub wydawane klientowi.
- – w trakcie naprawy do urządzenia z danego zlecenia można przypisać wykonane czynności i zużyte części oraz obliczyć koszty naprawy.
- – zarządzanie wysyłkami urządzeń do serwisów zewnętrznych. Przyjmując urządzenie, decydujemy, czy jest gotowe do wydania klientowi, czy też jego naprawa będzie kontynuowana.
- – moduł umożliwia wybór pozycji z dokumentu, które mają być uwzględnione na karcie gwarancyjnej oraz zmianę ich danych (nazwa urządzenia, okres gwarancji, numer seryjny). Pozwala na rozbicie jednej pozycji dokumentu na poszczególne sztuki.
Najważniejsze funkcje:
- przegląd i kontrola nad wykonywanymi czynnościami serwisowymi,
- sprawne informowanie klientów o rozpoczęciu naprawy, jej zakończeniu lub wysłaniu urządzenia do serwisu za pomocą generowanego automatycznie e-maila lub SMS-a,
- wydruk protokołów przyjęcia i wydania urządzeń z serwisu, sprawozdania z naprawy lub listy wysyłek urządzeń do serwisów zewnętrznych w danym okresie,
- dokładniejsze śledzenie etapu zlecenia – definiowanie własnych etapów zleceń, a także elementów listy kontrolnej zlecenia,
- własna kartoteka urządzeń, do której można dodawać urządzenia lub importować je z Subiekta GT,
- generowanie faktury lub paragonu za naprawę – opcja wymaga Sfery dla Subiekta GT.
W przypadku bardziej zaawansowanych potrzeb proponujemy dedykowane, zintegrowane rozwiązania serwisowe.
Standard – 799 zł (pierwsze stanowisko), 399 zł (każde kolejne stanowisko), 499 zł za moduł Gwarancje (niezależnie od liczby stanowisk)
Wymagania: Subiekt GT - od wersji 1.40, Sfera dla Subiekta GT, MS SQL 2012 i nowsze, .NET 4.6, MS Windows 8 i nowsze
Autor: "inSolutions sp.z.o.o. sp.k.", tel. 584-25-81, 323-70-00, 668-68-21
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWWPowrót do listy rozwiązań |