Programy dla firm - InsERT

eSale3: Nowoczesna mobilna firma

Rozwiązania Partnerskie

Opis rozwiązania polecane rozwiązanie

MOBILNA APLIKACJA ERP NA SMARTFONY I TABLETY ANDROID

eSale3 to kompleksowy system wspomagania pracy przedstawicieli handlowych oraz magazynu przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów) z systemem Android. Realizuje wszystkie potrzeby związane z presellingiem (zamówienia mobilne), vansellingiem (sprzedaż mobilna), windykacją (kasa) oraz obsługą magazynu. Praca offline i synchronizacja na życzenie minimalizują koszty transferu danych, dając pełny wgląd w kartoteki towarów, stoki magazynowe, listę kontrahentów, rozrachunki, rabaty oraz inne istotne dla handlowca informacje, bez potrzeby ciągłego dostępu do internetu (offline). Zatwierdzone dokumenty mogą być w każdej chwili wysłane do centrali poprzez komunikację GSM lub Wi-Fi (bez pośrednictwa dodatkowych serwerów).

eSale3 jest sprzedawane w wersji modułowej:

  • eSync+eConn – aplikacja serwerowa (Windows);
  • eSale baza – moduł podstawowy (Android);
  • eSale moduły – funkcjonalności wybrane przez użytkownika (Android).

Możliwości programu:

  • obsługa wielu magazynów, oddziałów lub firm,
  • skanowanie kodów kreskowych (również przy pomocy kamerki),
  • pobieranie i wyświetlanie zdjęć produktów,
  • drukowanie dokumentów na dowolnej drukarce poprzez Bluetooth lub Wi-Fi,
  • fiskalizacja paragonów,
  • generowanie raportów okresowych,
  • pobieranie dowolnych informacji dodatkowych,
  • szybkie wyszukiwanie na listach z możliwością pomijania polskich liter,
  • szerokie możliwości konfiguracyjne,
  • synchronizacja danych poprzez GSM lub Wi-Fi.

Dane pobierane z systemu Subiekt GT/nexo:

  • kartoteki towarów wraz ze stanami magazynowymi i cenami sprzedaży;
  • kartoteki kontrahentów z warunkami handlowymi i zadłużeniem;
  • rozrachunki (należności oraz zobowiązania);
  • rabaty;
  • cenniki;
  • historia sprzedaży i zamówień;
  • komunikaty,
  • dowolne inne (zgodnie z potrzebami klienta).

Dokumenty rejestrowane, wprowadzane do Subiekta GT/nexo:

  • zamówienia klientów,
  • faktury sprzedaży,
  • paragony,
  • wydania zewnętrzne,
  • przyjęcia zewnętrzne,
  • przesunięcia międzymagazynowe,
  • zapotrzebowania magazynowe,
  • likwidacje,
  • inwentaryzacje,
  • wydania gratisów,
  • dokumenty kasowe (KP i KW),
  • wizyty bezproduktywne.

NOWOŚĆ:

eSale3 – B2B: wersja przeznaczona dla klientów firmy (hurtowni), którzy mogą dzięki niej samodzielnie rejestrować zamówienia, przeglądać historię oraz kontrolować zadłużenie.

Wymagania:

Subiekt nexo PRO, Sfera dla Subiekta GT, Android 5.0 lub nowszy