eSale3: Nowoczesna mobilna firma
Rozwiązania Partnerskie
-
do programu:
-
autor:MAYER S.C.
-
telefon:tel.: 509-70-07-50
-
e-mail:
-
strona www:
-
Cena:Cena (z wdrożeniem): System centralny (Windows) – 1800 zł / firma (oddział), System mobilny (Android) – od 650 zł / urządzenie
Opis rozwiązania polecane rozwiązanie
eSale3 to kompleksowy system wspomagania pracy przedstawicieli handlowych oraz magazynu przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów) z systemem Android. Realizuje wszystkie potrzeby związane z presellingiem (zamówienia mobilne), vansellingiem (sprzedaż mobilna), windykacją (kasa) oraz obsługą magazynu. Praca offline i synchronizacja na życzenie minimalizują koszty transferu danych, dając pełny wgląd w kartoteki towarów, stoki magazynowe, listę kontrahentów, rozrachunki, rabaty oraz inne istotne dla handlowca informacje, bez potrzeby ciągłego dostępu do internetu (offline). Zatwierdzone dokumenty mogą być w każdej chwili wysłane do centrali poprzez komunikację GSM lub Wi-Fi (bez pośrednictwa dodatkowych serwerów).
eSale3 jest sprzedawane w wersji modułowej:
- eSync+eConn – aplikacja serwerowa (Windows);
- eSale baza – moduł podstawowy (Android);
- eSale moduły – funkcjonalności wybrane przez użytkownika (Android).
Możliwości programu:
- obsługa wielu magazynów, oddziałów lub firm,
- skanowanie kodów kreskowych (również przy pomocy kamerki),
- pobieranie i wyświetlanie zdjęć produktów,
- drukowanie dokumentów na dowolnej drukarce poprzez Bluetooth lub Wi-Fi,
- fiskalizacja paragonów,
- generowanie raportów okresowych,
- pobieranie dowolnych informacji dodatkowych,
- szybkie wyszukiwanie na listach z możliwością pomijania polskich liter,
- szerokie możliwości konfiguracyjne,
- synchronizacja danych poprzez GSM lub Wi-Fi.
Dane pobierane z systemu Subiekt GT/nexo:
- kartoteki towarów wraz ze stanami magazynowymi i cenami sprzedaży;
- kartoteki kontrahentów z warunkami handlowymi i zadłużeniem;
- rozrachunki (należności oraz zobowiązania);
- rabaty;
- cenniki;
- historia sprzedaży i zamówień;
- komunikaty,
- dowolne inne (zgodnie z potrzebami klienta).
Dokumenty rejestrowane, wprowadzane do Subiekta GT/nexo:
- zamówienia klientów,
- faktury sprzedaży,
- paragony,
- wydania zewnętrzne,
- przyjęcia zewnętrzne,
- przesunięcia międzymagazynowe,
- zapotrzebowania magazynowe,
- likwidacje,
- inwentaryzacje,
- wydania gratisów,
- dokumenty kasowe (KP i KW),
- wizyty bezproduktywne.
NOWOŚĆ:
eSale3 – B2B: wersja przeznaczona dla klientów firmy (hurtowni), którzy mogą dzięki niej samodzielnie rejestrować zamówienia, przeglądać historię oraz kontrolować zadłużenie.
Wymagania:
Subiekt nexo PRO, Sfera dla Subiekta GT, Android 5.0 lub nowszy