e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak włączyć automatyczną wysyłkę e-Faktury do KSeF po wystawieniu dokumentu?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: KSeF
Program Subiekt nexo pozwala na skorzystanie z trzech trybów wysyłki dokumentów do KSeF:
-
automatycznego bezpośrednio po zapisie,
-
ręczne wygenerowanie e-Faktury i jej wysyłka
-
od wersji 45.0.0 zdefiniowanie automatu wysyłającego e-Faktury (więcej w innym artykule e-Pomocy technicznej).
Aby skonfigurować system w taki sposób, aby po wystawieniu dokumentu automatycznie wysyłał e-Fakturę do KSeF, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry KSeF, następnie kliknąć Popraw.
2. Na zakładce Wysyłka (Sprzedaż) parametr Generuj e-Faktury ustawić na Automatycznie po zapisie, następnie ustalić, czy Po wygenerowaniu ma zostać Pokazana e-Faktura, opcję Wysyłaj dokument ustawić na Automatycznie i określić, czy Po wysłaniu system ma Oczekiwać na nadanie numeru KSeF, czy ma zostać Pobrany później.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi KSeF w programie Subiekt nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.