e-Pomoc techniczna
Co zrobić w przypadku odmowy dostępu do ścieżki (pliku) podczas np. zapisywania plików JPK, tworzeniu archiwizacji?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Pomoc techniczna
W przypadku, gdy podczas np. tworzenia archiwizacji, zapisu pliku JPK lub EPP do pliku pojawia się komunikat o odmowie dostępu do ścieżki, należy w pierwszej kolejności zmienić folder, w którym zapisywany jest plik, jeśli to nie pomoże, należy skontaktować się z informatykiem lub działem IT znajdującym się w firmie.
Problem z dostępem do ścieżki (pliku) spowodowany jest brakiem uprawnień do folderu w systemie Windows.
Problem nie jest związany z programami firmy InsERT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.