Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy

Ostatnia modyfikacja: 22.06.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.

Użytkownik programu po określeniu terminu naprawy i przydzieleniu działania do odpowiedniego pracownika wysyła do klienta wiadomość e-mail z informacją, kiedy może spodziewać się technika, który usunie usterkę. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone działanie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij wiadomość e-mail.

 

2. Uzupełnić Temat i treść wiadomości i kliknąć górne menu Wyślij.

Dzięki wysyłce z poziomu modułu Działań, zamiast odpisać bezpośrednie z klienta poczty, z powodzeniem można wykorzystać wcześniej zdefiniowane Szablony wiadomości, które dzięki Autotekstom mogą być uniwersalne dla tego rodzaju wiadomości. Więcej o auto tekstach można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak korzystać z autotekstów?


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki