Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy II – Tworzenie działania typu spotkanie na podstawie odpowiedzi klienta

Ostatnia modyfikacja: 22.06.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.

Po otrzymaniu odpowiedzi od klienta pracownik wystawia zadanie dla jednego z zatrudnionych fachowców, że jutro należy pojechać do klienta X i naprawić usterkę. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Poczta, kliknąć prawym przyciskiem myszy na otrzymaną wiadomość, wybrać Operacje, rozwinąć Dopisz działanie i kliknąć Zadanie.

 

2. W formularzu Zadania, na zakładce Podstawowe określić Początek i Zakończenie, wybrać Wykonawcę i wpisać Krótki opis.

 

3. W razie potrzeby, na zakładce Planowanie, w sekcji Zarezerwowany zasoby dodać zasób, który zostanie wykorzystany do tworzonego działania i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki