e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy II – Tworzenie działania typu spotkanie na podstawie odpowiedzi klienta
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.
Po otrzymaniu odpowiedzi od klienta pracownik wystawia zadanie dla jednego z zatrudnionych fachowców, że jutro należy pojechać do klienta X i naprawić usterkę. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Poczta, kliknąć prawym przyciskiem myszy na otrzymaną wiadomość, wybrać Operacje, rozwinąć Dopisz działanie i kliknąć Zadanie.
2. W formularzu Zadania, na zakładce Podstawowe określić Początek i Zakończenie, wybrać Wykonawcę i wpisać Krótki opis.
3. W razie potrzeby, na zakładce Planowanie, w sekcji Zarezerwowany zasoby dodać zasób, który zostanie wykorzystany do tworzonego działania i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy.