Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z szablonu do wcześniej utworzonego zestawu klientów

Ostatnia modyfikacja: 22.06.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.

Użytkownik programu przygotowuje działanie typu Wiadomość, w którym wykorzystuje wcześniej utworzony zestaw klientów i szablon wiadomości e-mail. Aby to zrobić, należy przejść do modułu Klienci, na zakładce Dostępne zestawy klientów zaznaczyć wcześniej utworzony zestaw, rozwinąć górne menu Utwórz z zestawu i wybrać Wiadomość zbiorczą e-mail.

 

Dzięki powyższej czynności zostanie otwarte okno Wysyłki zbiorczej. Dzieli się ono na 3 kroki:

  • Wybór klientów – z listy firm wraz z przedstawicielami należy wybrać adresy e-mail, na które zostanie przesłana zbiorcza wiadomość e-mail (do każdego adresata będzie wykreowana osobna wiadomość). Można poprzez hiperlinki zaznaczyć: wszystkie adresy/przedstawicieli podstawowych/wszystkich przedstawicieli/adresy firm/adresy oferenta/adresy właściwe dla ofert.

 

  • Kompozycja wiadomości – należy ustalić treść wiadomości (można skorzystać z funkcjonalnych gotowych autotekstów), jej temat, format HTML lub tekstowy. Konieczne jest też zdecydowanie, z którego konta pocztowego zostanie wykonana wysyłka, można też określić priorytet wysłanych wiadomości. W tym kroku możliwe jest wykorzystanie gotowych szablonów do utworzenia wiadomości oraz wstawienie jednego z dodanych podpisów.

 

  • Podsumowanie – Można tutaj wstawić dodatkowe adresy e-mail jako adresatów Kopia/Ukryta kopia/Odpowiedz do/Potwierdzenie. Można również zdecydować o dodaniu do wiadomości załączników z komputera, z biblioteki załączników i/lub galerii asortymentu. Użytkownik może zdecydować o żądaniu potwierdzenia przeczytania wiadomości oraz ustalić, czy wygenerowane wiadomości mają być umieszczone w skrzynce nadawczej (domyślnie znajdą się w folderze Szkice). Odpowiednia opcja pozwoli zdecydować o usuwaniu dodanych do wiadomości załączników po wysłaniu wiadomości. Dodatkowo wiadomość można oznaczyć jako prywatną oraz, zakreślając kolejne pole, zdecydować o podpisaniu wiadomości podpisem cyfrowym. Zakreślając znacznik Wygenerowane wiadomości wyślij o zaplanowanej porze, użytkownik będzie mógł określić termin wysyłki.
 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy II – Tworzenie działania typu spotkanie na podstawie odpowiedzi klienta.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć