Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sklep meblowy – Zbiorcza wysyłka oferty w wiadomości e-mail

Ostatnia modyfikacja: 05.08.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy oferuje komplet wypoczynkowy w promocyjnej cenie. Zadaniem pracownika jest utworzenie oferty i rozesłanie jej do klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie w bieżącym roku.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego – Spis treści.

Po wygenerowaniu Procesów ofertowych pracownik wysyła do klientów wiadomość e-mail z informacją o promocji. Aby to zrobić, należy przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć wcześniej utworzone procesy, rozwinąć górne menu Powiadomienia i wybrać Wiadomość e-mail zbiorcza.

 

Formularz Wysyłki zbiorczej dzieli się na trzy kroki:

  • Wybór klientów – W pierwszym kroku kreatora z listy firm wraz z przedstawicielami należy wybrać adresy e-mail, na które zostanie przesłana zbiorcza wiadomość e-mail (do każdego adresata będzie wykreowana osobna wiadomość). Można poprzez hiper linki zaznaczyć: wszystkie adresy/przedstawicieli podstawowych/wszystkich przedstawicieli/adresy firm/adresy oferenta/adresy właściwe dla ofert.

 

  • Kompozycja wiadomości – W drugim ekranie kreatora należy ustalić treść wiadomości (można skorzystać z funkcjonalnych gotowych autotekstów, o których więcej można przeczytać temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak korzystać z autotekstów?), jej temat, format HTML lub tekstowy. Konieczne jest też zdecydowanie, z którego konta pocztowego zostanie wykonana wysyłka, można też określić priorytet wysłanych wiadomości. W tym kroku możliwe jest wykorzystanie gotowych szablonów do utworzenia wiadomości oraz wstawienie jednego z dodanych podpisów.

 

  • Podsumowanie – Można tutaj wstawić dodatkowe adresy e-mail jako adresatów Kopia/Ukryta kopia/Odpowiedz do/Potwierdzenie. Można również zdecydować o dodaniu do wiadomości załączników z komputera, z biblioteki załączników i/lub galerii asortymentu. Użytkownik może zdecydować o żądaniu potwierdzenia przeczytania wiadomości oraz ustalić, czy wygenerowane wiadomości mają być umieszczone w skrzynce nadawczej (domyślnie znajdą się w folderze Szkice). Odpowiednia opcja pozwoli zdecydować o usuwaniu dodanych do wiadomości załączników po wysłaniu wiadomości. Dodatkowo wiadomość można oznaczyć jako prywatną oraz, zakreślając kolejne pole, zdecydować o podpisaniu wiadomości podpisem cyfrowym.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć