e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy – Tworzenie zestawu klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy oferuje komplet wypoczynkowy w promocyjnej cenie. Zadaniem pracownika jest utworzenie oferty i rozesłanie jej do klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie w bieżącym roku.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego – Spis treści.
Pracownik sklepu wykonuje raport Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i wybiera Grupowanie: wg klientów oraz Data dokumentu: bieżący rok. Na podstawie wygenerowanego raportu tworzy zestaw klientów. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Raporty, zaznaczyć raport Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i kliknąć górne menu Uruchom.
2. Wybrać filtry Data dokumentu: bieżący rok oraz Grupowanie: wg klientów i kliknąć Wylicz.
3. Zaznaczyć Klientów, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Utwórz zestaw klientów.
4. Uzupełnić Nazwę tworzonego Zestawu klientów i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy – Generowanie i montowanie kompletu.