Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Serwis komputerowy – Wydanie naprawionego asortymentu

Ostatnia modyfikacja: 30.03.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści

Klient odbiera naprawiony sprzęt, serwisant zamyka zlecenie serwisowe i ustawia gwarancję. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć wcześniej utworzone zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.

 

2. Z listy rozwijalnej wybrać Odebrane i zatwierdzić przyciskiem Ok.

 

3. Otworzyć zlecenie serwisowe i na zakładce Wydanie wpisać datę i sposób wydania towaru oraz datę gwarancji. Zlecenie serwisowe należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Wystawienie dokumentu sprzedaży na podstawie zlecenia serwisowego

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki