e-Pomoc techniczna
Serwis komputerowy – Wydanie naprawionego asortymentu
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści
Klient odbiera naprawiony sprzęt, serwisant zamyka zlecenie serwisowe i ustawia gwarancję. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć wcześniej utworzone zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.
2. Z listy rozwijalnej wybrać Odebrane i zatwierdzić przyciskiem Ok.
3. Otworzyć zlecenie serwisowe i na zakładce Wydanie wpisać datę i sposób wydania towaru oraz datę gwarancji. Zlecenie serwisowe należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Wystawienie dokumentu sprzedaży na podstawie zlecenia serwisowego