e-Pomoc techniczna
Serwis komputerowy – Tworzenie i przypisanie działania do zlecenia serwisowego
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści
Po konsultacji z klientem i ustaleniu ostatecznej wyceny serwisant dodaje działanie związane z konsultacją z klientem. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć wcześniej utworzone zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje, kliknąć Dodaj działanie i wybrać Telefon.
2. Określić, kiedy rozmowa telefoniczna z klientem miała miejsce, uzupełnić krótki opis i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Serwis komputerowy – Serwisowanie sprzętu i kontakt z klientem na podstawie szablonu działania