Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Ostatnia modyfikacja: 22.03.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

  1. Tworzenie kartoteki klienta
  2. Przygotowanie procesu ofertowego z kilkoma wariantami
  3. Wysyłka oferty do klienta
  4. Planowanie kontaktu z klientem
  5. Powiązanie dokumentu z decyzją klienta z procesem ofertowym
  6. Zaplanowanie i stworzenie działania dotyczącego spotkania z klientem
  7. Wysyłka zaproszenia na spotkanie do klienta
  8. Przygotowanie przed kolejnym spotkaniem z klientem
  9. Przedstawienie klientowi możliwych terminów prezentacji mieszkania
  10. Przygotowanie przed prezentacją mieszkania
  11. Umówienie spotkania klienta z kierownikiem budowy w celu omówienia zmian zaproponowanych przez klienta
  12. Wysłanie do klienta zaproszenia na wspólne spotkanie z kierownikiem budowy
  13. Edycja dokumentów związanych ze spotkaniem z kierownikiem budowy
  14. Przygotowanie nowego wariantu mieszkania dla klienta
  15. Przesłanie do klienta nowej wyceny mieszkania
  16. Dołączanie pracownika do procesu ofertowego
  17. Umawianie spotkania z dołączonym pracownikiem
  18. Pracownik zaangażowany w proces ofertowy rezerwuje w kalendarzu termin spotkania oraz samochód
  19. Wysyłka wiadomości e-mail do klienta i przygotowanie przed spotkaniem
  20. Dodanie dokumentów do biblioteki załączników w procesie ofertowym
  21. Finalizacja procesu ofertowego
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki