e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Finalizacja procesu ofertowego
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Klient otrzymuje kredyt i finalizuje transakcję, proces ofertowy kończy się sukcesem, opiekun wystawia dokument sprzedaży. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.
2. Wybrać odpowiedni Etap i zatwierdzić przyciskiem Zmień.
3. Ponownie zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Zrealizuj, kliknąć Jako i wybrać Faktura sprzedaży.
4. Zatwierdzić Fakturę sprzedaży klikając górne menu Zapisz.