Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zbiorczo zmienić domyślny rodzaj rozrachunku dodawanego ręcznie dla klienta?
Ostatnia modyfikacja: 16.10.2023
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Operacje zbiorcze
Programy linii nexo umożliwiają zbiorczą zmianę domyślnego rodzaju rozrachunku dodawanego ręcznie dla klienta. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć kontrahentów, następnie z górnego menu Zbiorczo wybrać Finansowe – Zmień domyślny rodzaj rozrachunku dodawanego ręcznie.
2. Wybrać Domyślny rodzaj rozrachunku dodawanego ręcznie i kliknąć Zmień.
3. Potwierdzić zmianę.
Temat należy do tematu zbiorczego - Operacje zbiorcze na klientach.