e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zbiorczo zmienić domyślny rodzaj rozrachunku dodawanego ręcznie dla klienta?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Operacje zbiorcze
Programy linii nexo umożliwiają zbiorczą zmianę domyślnego rodzaju rozrachunku dodawanego ręcznie dla klienta. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć kontrahentów, następnie z górnego menu Zbiorczo wybrać Finansowe – Zmień domyślny rodzaj rozrachunku dodawanego ręcznie.
2. Wybrać Domyślny rodzaj rozrachunku dodawanego ręcznie i kliknąć Zmień.
3. Potwierdzić zmianę.
Temat należy do tematu zbiorczego - Operacje zbiorcze na klientach.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.