e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Przygotowanie przed prezentacją mieszkania
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Klient postanowił wybrać termin dziś (11.03.2022), między godziną 11:00 a 12:00. Po zakończeniu rozmowy z klientem należy zakończyć Działanie typu Telefon, stworzyć Działanie typu Spotkanie i zmienić Etap Procesu ofertowego. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone Działanie związane z kontaktem z klientem i kliknąć górne menu Popraw.
2. Ustawić Stopień realizacji i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
3. Uzupełnić Komentarz działania i zatwierdzić przyciskiem Dodaj.
4. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć wcześniej utworzony Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje, kliknąć Dopisz działanie i wybrać Spotkanie.
5. Uzupełnić Temat działania, Lokalizacje, Termin, Przypomnienie i Krótki opis, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
6. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.
7. Wybrać Etap i zatwierdzić przyciskiem Zmień.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Umówienie spotkania klienta z kierownikiem budowy w celu omówienia zmian zaproponowanych przez klienta.