e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Przygotowanie przed kolejnym spotkaniem z klientem
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Po omówieniu szczegółów dotyczących transakcji klient postanawia obejrzeć mieszkanie. Początkowo należy zamknąć Działanie typu Spotkanie, zmienić etap Procesu ofertowego i stworzyć nowe Działania typu Telefon (do kierownika budowy w celu umówienia terminu, i do klienta, w celu akceptacji umówionego terminu). Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone działanie i kliknąć górne menu Popraw.
2. Zmienić Stopień realizacji i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Po zapisaniu dokumentu wyświetli się okno z możliwością wpisania komentarza dotyczącego tego Działania. Po uzupełnieniu pola Komentarz do działania wystarczy zatwierdzić przyciskiem Dodaj.
3. W module Procesy ofertowe stworzyć Działanie typu Telefon do kierownika budowy, zaznaczając wcześniej utworzony Proces ofertowy, rozwijając górne menu Operacje, klikając Dopisz działanie i wybierając Telefon.
4. Uzupełnić Temat działania, Początek, wybrać Przypomnienie, wybrać Klienta i uzupełnić Krótki opis, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Przedstawienie klientowi możliwych terminów prezentacji mieszkania.