e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Powiązanie dokumentu z decyzją klienta z procesem ofertowym
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Opiekun otrzymuje mail od klienta i dołącza go do procesu ofertowego, aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Poczta, zaznaczyć mail od klienta, rozwinąć Operacje, kliknąć Powiąż z i wybrać Procesem ofertowym.
2. Zaznaczyć wcześniej utworzony Proces ofertowy i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.
Dzięki powiązaniu wiadomości od klienta z Procesem ofertowym w łatwy sposób będzie można odnaleźć e-mail klienta. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Pokaż mapę powiązań.
2. Rozwinąć cześć Wiadomości e-mail i klikając prawy przycisk myszy na wiadomości wybrać Pokaż.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Zaplanowanie i stworzenie działania dotyczącego spotkania z klientem.