Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Wysyłka oferty do klienta

Ostatnia modyfikacja: 05.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Oferta zostaje wysłana do klienta

  • Oferta zostaje załączona jako pdf do wiadomości e-mail

  • etap procesu zostaje zmieniony na przedstawienie oferty klientowi

  • opiekun wprowadza treść wiadomości - Witam… oferta w załączniku. Proszę o kontakt w razie pytań…

Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. W module Oferty zaznaczyć Ofertę utworzoną na podstawie Procesu ofertowego rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij ofertę e-mailem.

 

W tym miejscu warto zwrócić uwagę na możliwość skorzystania z modułu Poczty wbudowanym w program Gestor nexo lub klienta poczty zainstalowanym na tym samym komputerze. Zmianę wyboru klienta poczty, z którego ma korzystać aktualnie zalogowany użytkownik, można dokonać z konfiguracji Użytkownicy, poprzez otwarcie konkretnego użytkownika i wybór opcji Domyślny klient poczty na zakładce Podstawowe.

 

W przypadku wyboru opcji Klient wbudowany nexo należy skonfigurować połączenie programu Gestor nexo z pocztą elektroniczną. Więcej o konfiguracji poczty w programie Gestor nexo można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak skonfigurować pocztę?

2. Uzupełnić wiadomość do klienta i zatwierdzić przyciskiem Wyślij.

 

W tym punkcie warto zwrócić uwagę na możliwość korzystania z wcześniej zdefiniowanych Szablonów wiadomości. Wczytuje się je z poziomu tworzonej wiadomości, rozwijając górne menu Operacje i wybierając Dopisz z szablonu.

 

Informacje o tworzeniu własnych Szablonów wiadomości i korzystania z Autotekstów można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Jak dodać szablon wiadomości e-mail?.

3. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.

 

4. Wybrać Etap i zatwierdzić przyciskiem Zmień.

 

Powyższą czynność można zautomatyzować. Więcej o automatyzacji tego kroku można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Automatyzacja wysyłki oferty do klienta

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Planowanie kontaktu z klientem.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć