Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Przygotowanie procesu ofertowego z kilkoma wariantami

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Opiekun przygotowuje proces ofertowy dla klienta tworząc wstępną ofertę kilku mieszkań

  • Scenariusz musi zakładać kilka etapów - przygotowanie/przedstawienie klientowi/ wybór oferty/prezentacja/negocjacje/finalizacja/zakończony sukcesem/zakończony porażką

  • Na początek przygotowanie- powstaje oferta z kilkoma wariantami

    • Mieszkanie w dzielnicy na uboczu – 3 pokoje z kuchnią i miejscem na podziemnym parkingu

    • Mieszkanie w ścisłym centrum – 3 pokoje z aneksem kuchennym, ogródek i własny garaż

    • Mieszkanie na obrzeżach – 4 pokoje z ogrodem i garażem  w bardzo przystępnej cenie

    • Wszystkie mieszkania są już na etapie wykańczania ale klient może nanieść pewne kosmetyczne poprawki w kwestii ustawienia ścianek działowych.

Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. W wyszukiwarce wpisać Scenariusz procesów ofertowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

2. Wpisać nazwę i przygotować kroki scenariusza, następnie zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Scenariusz ten można przypisać klientowi lub grupie klientów w module Klienci, z poziomu górnego menu Zbiorczo - CRM - Zmień scenariusz procesu ofertowego.

 

3. Przejść do modułu Procesy ofertowe, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Proces ofertowy sprzedaży.

 

4. Wpisać Nazwę procesu ofertowego, wybrać klienta, którego dotyczy tworzony proces ofertowy, po czym kliknąć Popraw listę towarów aktualnej oferty.

 

5. W tabeli z asortymentem kliknąć menu pola Nazwa i wybrać Dodaj usługę jednorazową (można również wybrać konkretny towar lub usługę wcześniej dodaną do programu, klikając Lista lub dodać kartotekę nowego towaru/usługi klikając Dodaj i wstaw).

 

6. Uzupełnić pola Nazwa i Opis, następnie zatwierdzić przyciskiem OK.

 

7. Dodać dwa nowe Warianty wpisując nazwę na dole formularza, uzupełnić je dodając osobne usługi dla poszczególnych mieszkań i zatwierdzić przyciskiem Zamknij.

 

8. Po zapisaniu Wariantów należy zatwierdzić dokument Procesu ofertowego przyciskiem Zapisz.

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Wysyłka oferty do klienta.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki