e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Dodanie klienta VIP
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Firma szkoleniowa tworzy konto w aplikacji zarezerwuj.pl, dodaje pierwszych klientów, integruje aplikację z rozwiązaniami zewnętrznymi (Zoom, Teams, Kalendarz Google), generuje i umieszcza pierwszy widget automatyzujący proces rezerwacji i generuje raporty związane z rezerwacjami zasobów i usług.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej można znaleźć w temacie Scenariusz pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej.
Część 7: Dodanie klienta VIP.
W tej części scenariusza pracy, wykorzystującego aplikację zarezerwuj.pl zostanie przedstawiony pierwszy krok personalizacji aplikacji, w którym zostanie utworzony pierwszy klient VIP.
Tworzenie klienta VIP niewiele się różni od tworzenia zwykłego kontrahenta. Jedyną różnicą, którą należy nanieść na formularz tworzenia klienta jest zmiana Typu klienta na VIP.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Integracja zarezerwuj.pl z aplikacją Zoom
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.