e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Dodanie klienta
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Firma szkoleniowa tworzy konto w aplikacji zarezerwuj.pl, dodaje pierwszych klientów, integruje aplikację z rozwiązaniami zewnętrznymi (Zoom, Teams, Kalendarz Google), generuje i umieszcza pierwszy widget automatyzujący proces rezerwacji i generuje raporty związane z rezerwacjami zasobów i usług.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej można znaleźć w temacie Scenariusz pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej.
Część 6: Dodanie klienta.
W tej części scenariusza pracy, wykorzystującego aplikację zarezerwuj.pl zostanie przedstawiony pierwszy krok personalizacji aplikacji, w którym zostanie utworzony pierwszy klient.
Aby dodać nowego klienta, należy przejść do modułu Klienci i wybrać Dodaj klienta.
W formularzu tworzenia kartoteki klienta należy uzupełnić dane klienta i zapisać przyciskiem Zatwierdź.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Dodanie klienta VIP w zarezerwuj.pl
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.