e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Tworzenie pierwszej usługi przy pomocy kreatora wdrożeniowego
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Firma szkoleniowa tworzy konto w aplikacji zarezerwuj.pl, dodaje pierwszych klientów, integruje aplikację z rozwiązaniami zewnętrznymi (Zoom, Teams, Kalendarz Google), generuje i umieszcza pierwszy widget automatyzujący proces rezerwacji i generuje raporty związane z rezerwacjami zasobów i usług.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej można znaleźć w temacie Scenariusz pracy z wykorzystaniem zarezerwuj.pl dla firmy szkoleniowej.
Część 3: Tworzenie pierwszej usługi.
W tej części scenariusza pracy, wykorzystującego aplikację zarezerwuj.pl zostanie przedstawiony kolejny krok kreatora wdrożeniowego, w którym zostanie utworzona pierwsza usługa.
Aby dodać nową usługę, należy kliknąć Dodaj usługę i wypełnić formularz. W przypadku firmy szkoleniowej będą to Szkolenia, Szkolenia wyjazdowe i Wynajem sal.
W formularzu można określić jeden, z poniższych rodzajów usług:
- Usługi godzinowe - typ usług, których czas trwania określany jest w minutach i godzinach (np. Szkolenie PR - 80 minut). Dla każdej usługi godzinowej należy określić jej czas trwania. Usługi godzinowe pozwalają także tworzyć różnego rodzaju wydarzenia - np. zajęcia grupowe, szkolenia, warsztaty - z ograniczoną liczbą miejsc do zarezerwowania przez klientów.
- Usługi dobowe doskonale sprawdzą się np. w branży hotelarskiej (doba rozumiana jako np.12.03-13.03).
- Usługi dzienne dedykowane są w szczególności wypożyczalniom oraz firmom oferującym wynajem różnego rodzaju sprzętu (dzień rozumiany jako np. 12.03).
Dodatkowo można zaznaczyć Aktywuj płatność online dla tej usługi, aby rezerwacje wprowadzanej usługi były możliwe dopiero po dokonaniu płatności.
Zaznaczenie znacznika Automatycznie planuj spotkania online oraz wysyłaj linki klientom pozwoli w przyszłości zintegrować aplikację z platformą Zoom lub Teams.
Usługi można dzielić na warianty, np. w firmie szkoleniowej usługę Szkolenie można podzielić na etapy.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Tworzenie zasobów przy pomocy kreatora wdrożeniowego w zarezerwuj.pl
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.