Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak ustawić jaka cena ma być zastosowana na inwentaryzacji cząstkowej dla pozycji z różnymi cenami?

Ostatnia modyfikacja: 07.02.2022

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry

W sytuacji, gdy na inwentaryzacji zbiorczej w programie Subiekt GT pojawi się przychód inwentaryzacyjny, dla którego nie można jednoznacznie określić, po jakiej cenie powinien on nastąpić, użytkownik może ustalić, aby system zapytał o cenę lub wyliczył ją automatycznie. W tym celu, należy:

1. Z listy modułów wybrać AdministracjaParametry, a z listy parametrów Inwentaryzacja zbiorcza.​


2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Inne i wybrać odpowiednią ceną w polu Jaką cenę wybrać dla pozycji z różnymi cenami. Zmiany zapisać przyciskiem OK.


​​Temat ​​należy do ​Parametrów inwentaryzacji zbiorczej​​​​​​​.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć