Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Portal Dokumentów – Jak w trybie obiegu dokumentów przesłać wiele dokumentów jednocześnie?

Ostatnia modyfikacja: 05.07.2024

Program: Dokumenty firmy, InsERT GT, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty, Komunikacja

Korzystając z trybu obiegu dokumentów​, który dostępny jest w Portalu Dokumentów, można jednocześnie przesłać kilka skanów lub zdjęć dokumentów w celu przekazania ich do odpowiednich osób, lub do księgowości. 

Aby dodać dokumenty, należy:

1. Kliknąć Dodaj dokument (Fot. 1) lub skorzystać z funkcji Drag&Drop i upuścić dokument, aby dodać go bezpośrednio do Portalu (Fot. 2). 

Opcja Połącz lub podziel pliki pozwala na dzielenie wielostronicowych plików lub łączenie przed ich dodaniem.

Fot. 1

 

Fot. 2

 

2. W przypadku użycia funkcji Prześlij dokumenty należy wskazać dokumenty i kliknąć Otwórz.

 

3. Określić, czy przesyłane dokumenty mają zostać dodane jako:

  • Połącz w jeden dokument – pliki zostaną przesłane w jednym dokumencie

  • Jako osobne dokumenty – każdy plik zostanie przesłany jako osobny dokument.

 ​

4. W zależności od wybranej opcji widoczne będą różne okna. 

W przypadku przesyłania każdego pliku jako osobny dokument zostanie wyświetlona ich lista, który można podejrzeć, usuwać, opisywać lub nadawać etykiety. Operację zatwierdzić przyciskiem Dodaj dokument.

 

W przypadku przesłania wielu plików w jednym dokumencie istnieje możliwość usuwania poszczególnych dokumentów, otwarcia ich do podglądu, czy opisania dokumentów. Po ustaleniu parametrów należy wybrać przycisk Kontynuuj, a w kolejnych oknie wybrać przycisk Dodaj X dokumentów.

 



Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy opisujących Portal Dokumentów.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki