e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Przypomnienie o wygenerowaniu pliku JPK dla księgowości za pomocą modułu Automatyzacja
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby utworzyć automat, który będzie przypominał użytkownikowi o konieczności wygenerowania JPK dla księgowości, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Według harmonogramu.
3. W sekcji Harmonogram wprowadzić cykl powtarzania automatu. Na przykładzie będzie to powiadomienie ostatniego dnia miesiąca.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz powiadomienie nexo. Na przykładzie będzie to wiadomość „Wygeneruj JPK dla księgowej." do wszystkich zalogowanych użytkowników.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Zapisać automat.
Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w systemie InsERT nexo.