e-Pomoc techniczna
Portal Biura – Jak anulować rozpoczętą płatność online?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura, Raporty
Aplikacja Portal Biura umożliwia anulowanie rozpoczętej płatności online. Aby to zrobić, należy:
1. W module Start odnaleźć transakcję Oczekującą na płatność i przejść w jej Szczegóły.
2. W sekcji Historia płatności rozwinąć menu przy odpowiedniej transakcji i kliknąć Anuluj płatność.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.