e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak wysłać dokument emailem?
Program: Subiekt 123
Aplikacje Subiekt 123 umożliwia wysłanie dokumentu emailem. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do wybranego modułu, zaznaczyć wybrany dokument, następnie rozwinąć boczne menu i wybrać Wyślij email.
2. Na zakładce Ogólne zweryfikować pobrany z kartoteki klienta Email odbiorcy, wybrać Szablon wydruku, Szablon wiadomości email, Nazwę nadawcy oraz pozostałe parametry.
3. Na zakładce Wiadomość będzie widoczny Temat oraz Treść wiadomości, jeśli wszystko się zgadza, należy kliknąć przycisk Wyślij.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.