Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak wysłać dokument emailem?

Ostatnia modyfikacja: 06.05.2022

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Wydruki



Aplikacje Subiekt 123 umożliwia wysłanie dokumentu emailem. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do wybranego modułu, zaznaczyć wybrany dokument, następnie rozwinąć boczne menu i wybrać Wyślij email.

 

2. Na zakładce Ogólne zweryfikować pobrany z kartoteki klienta Email odbiorcy, wybrać Szablon wydruku, Szablon wiadomości email, Nazwę nadawcy oraz pozostałe parametry.

 

3. Na zakładce Wiadomość będzie widoczny Temat oraz Treść wiadomości, jeśli wszystko się zgadza, należy kliknąć przycisk Wyślij.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki