e-Pomoc techniczna
Portal Biura – Co zrobić w przypadku, gdy płatność online nie powiodła się?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura, Raporty
W przypadku, gdy z jakiegoś powodu płatność online za składki ZUS lub zaliczkę na podatek nie powiodła się, istnieje możliwość ponowienia płatności. Aby to zrobić, należy:
1. Po zalogowaniu się do aplikacji przejść do modułu Start, następnie przy odpowiedniej zaliczce na podatek lub składkach ZUS, dla których płatność nie powiodła się kliknąć Szczegóły.
2. W sekcji Historia płatności, przy nieudanej płatności rozwinąć menu i wybrać Zapłać ponownie.
3. Wybrać formę płatności, wpisać Adres e–mail i kliknąć Zapłać.
Po opłaceniu zaliczki na podatek lub składki ZUS można wprowadzić do aplikacji potwierdzenie płatności. Informację jak to zrobić można znaleźć tutaj.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.