Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak wprowadzić parametry informacji miesięcznej dla klientów?
Ostatnia modyfikacja: 19.07.2021
Kategoria: Operacje zbiorcze, Parametry
Program Biuro GT umożliwia zbiorcze wydruk, wyeksportowanie do PDF oraz wysyłkę e-mailem miesięcznej informacji dla klientów biura rachunkowego. Aby dostosować treść informacji, należy:
1. Przejść do modułu Administracja - Informacja miesięczna dla klientów.
2. W oknie Informacja miesięczna dla klienta uzupełnić temat, treść i nagłówek wydruku.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.