e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak dodać dział pracowników?
Program: Gestor GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Pracownicy, Słowniki
Pracownicy firm mogą być przypisywani do różnych działów. Podział taki ułatwia odnalezienie danych wybranego pracownika. Listę działów można znaleźć w Słownikach – Działy pracowników kontrahentów.
Działy można dodawać po zdefiniowaniu unikalnej nazwy.
Ponadto w systemie standardowo znajduje się grupa wprowadzonych już nazw działów, a znajdujące się na liście działy można poprawiać lub usuwać.
W celu dodania bądź poprawienia działu należy wprowadzić nazwę, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.