Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak utworzyć nowy podpis do wiadomości?

Ostatnia modyfikacja: 21.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna

Wiadomości pocztowe tworzone w systemie mogą mieć z góry zdefiniowany podpis, dzięki czemu użytkownik nie musi wpisywać go do tworzonej wiadomości za każdym razem. Oczywiście w poszczególnej wiadomości można zmienić lub usunąć automatyczny podpis, dostosowując go lepiej do treści wiadomości. Podpisy są wstawiane do nowo tworzonych wiadomości, także do odpowiedzi do wiadomości oraz do przesyłanych dalej wiadomości.

Możliwe jest tak także dodawanie podpisów wiadomości z plików. Można wybrać: pliki mht, htm i html, które tworzą podpis HTML, oraz plik txt, który tworzy podp​is tekstowy.

Aby utworzyć nowy podpis do wiadomości, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Podpisy do wiadomości, a następnie z górnego menu wybrać Dodaj – Podpis wiadomości lub Podpis z pliku.


2. Utworzenie podpisu z pliku wymaga jedynie wskazania jego lokalizacji na komputerze. Natomiast utworzenie podpisu wiadomości otwiera nowe okno, w którym należy wprowadzić nazwę i treść podpisu, jego użytkownika i powiązanekonta email. Po wprowadzeniu informacji należy kliknąć Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki