e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak utworzyć nowy podpis do wiadomości?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna
Wiadomości pocztowe tworzone w systemie mogą mieć z góry zdefiniowany podpis, dzięki czemu użytkownik nie musi wpisywać go do tworzonej wiadomości za każdym razem. Oczywiście w poszczególnej wiadomości można zmienić lub usunąć automatyczny podpis, dostosowując go lepiej do treści wiadomości. Podpisy są wstawiane do nowo tworzonych wiadomości, także do odpowiedzi do wiadomości oraz do przesyłanych dalej wiadomości.
Możliwe jest tak także dodawanie podpisów wiadomości z plików. Można wybrać: pliki mht, htm i html, które tworzą podpis HTML, oraz plik txt, który tworzy podpis tekstowy.
Aby utworzyć nowy podpis do wiadomości, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Podpisy do wiadomości, a następnie z górnego menu wybrać Dodaj – Podpis wiadomości lub Podpis z pliku.
2. Utworzenie podpisu z pliku wymaga jedynie wskazania jego lokalizacji na komputerze. Natomiast utworzenie podpisu wiadomości otwiera nowe okno, w którym należy wprowadzić nazwę i treść podpisu, jego użytkownika i powiązanekonta email. Po wprowadzeniu informacji należy kliknąć Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.