e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak dodać nową grupę wiadomości?
Program: Gestor GT, InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Poczta elektroniczna, Słowniki
Grupy wiadomości pozwalają na oznaczenie przez użytkownika wybranych wiadomości. Dzięki grupom wiadomości możliwe jest sprawniejsze nimi zarządzanie, ich wyszukiwanie i filtrowanie. Aby dodać nową grupę wiadomości, należy:
1. Przejść do modułu Administracja – Słowniki i wybrać z listy Grupy wiadomości.
2. W oknie grup wiadomości istnieje możliwość dodania nowej, poprawienia istniejącej lub usunięcia.
3. W oknie edycji uzupełnić pole Nazwa, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.