Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak dodać źródło pozyskania kontrahenta?

Ostatnia modyfikacja: 14.10.2021

Program: Gestor GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Kontrahenci, Słowniki

Źródło pozyskania grupuje kontrahentów ze względu na ich źródło pozyskania i wykorzystywane są przede wszystkim do filtrowania list oraz mogą stać się kryterium wyboru w zestawieniach. Aby dodać źródło pozyskania kontrahenta, należy:

1. Przejść do modułu Administracja – Słowniki i wybrać z listy Źródło pozyskania kontrahenta.


2. W oknie źródła pozyskania kontrahenta możliwe jest dodanie nowego, poprawienie istniejącego lub usunięcie.


3. W oknie edycji uzupełnić nazwę i zatwierdzić przyciskiem OK.



Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć