Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak edytować przyczynę utraty klientów?

Ostatnia modyfikacja: 26.02.2025

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Konfiguracja

Słownik przyczyny utraty klientów powiązany jest ze słownikiem istotności klientów. Domyślnie posiada następujące wartości: 

  • niska jakość obsługi, 

  • niedotrzymanie terminów, 

  • lepsza oferta konkurencji, 

  • opóźnieni​a w płatnościach. 

Użytkownik może dopisać kolejne przyczyny utraty klientów oraz edytować i usuwać te już istniejące. Aby edytować przyczynę utraty klientów, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Przyczyny utraty klientów, zaznaczyć jedną z ​dostępnych przyczyn i z ​górnego menu wybrać Popraw.

​​​

2. Wprowadzić nową nazwę i kliknąć Zapisz.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć